Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@09:33:27 GMT

گروگان‌گیری در هواپیمای هلندی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۹۲۴۰

گروگان‌گیری در هواپیمای هلندی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای هلندی پس از آنکه از فرودگاه مبدا خود در آمستردام به هوا برخاست، با گزارش یک مشکل امنیتی به پلیس این کشور مجبور به بازگشت به مبدا خود شد.

این هواپیمای شرکت «ایر یوروپ» که به مقصد مادرید در اسپانیا به هوا برخاسته بود، 27 سرنشین داشت و یکی از خدمه آن مشکل امنیتی را به پلیس گزارش داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس نظامی هلند بلافاصله در فرودگاه آمستردام حاضر شده و منتظر بازگشت هواپیما ماند.

پس از فرود هواپیما در فرودگاه، مسافران و خدمه آن به سلامت از آن خارج شدند و پلیس هنوز هیچ اظهار نظری درباره ماهیت مشکل امنیتی نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هلند هواپیمای مسافری گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش مشرق، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

از سویی بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که که بعنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • ببینید | این پایگاه نظامی اسرائیل مبدا حمله به ساختمان کنسولگری ایران بود
  • همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • نظرسنجی در اسرائیل؛ چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان