Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه زنیت سن‌ پترزبورگ خواهان روشن شدن دلیل ۲ شکست اخیر برابر حریف آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر مدودف با اشاره به 2 شکست متوالی اخیر تیم زنیت سن‌پترزبورگ برابر تیم لایپزیگ آلمان در گروه G لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: باید بررسی کنیم و روشن شود که چه چیزهایی در این 2 بازی رخ دادند که منجر به شکست شدند، البته معتقدم هنوز چیزی را از دست ندادیم و شانس صعود از مرحله گروهی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در خانه لیون فرانسه را شکست دهیم تا روی کاغذ از شانس صعود برخوردار شویم.

رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ ادامه داد: ما در تمام طول بازی سه‌شنبه شب گذشته برابر لایپزیگ روی برنامه‌های هجومی تمرکز کردیم و این مساله برای کسانی که روی سکوها حضور داشتند مشهود بود. آمارها هم نشان‌دهنده برتری زنیت در حمله و حفظ توپ بود. با این وجود نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده جهت گلزنی استفاده کنیم.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ که از سردار آزمون بهره‌مند است با 4 امتیاز در رده سوم گروه G لیگ قهرمانان اروپا جای دارد.

قدوس: پولی برای پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی ندارم

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم