Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، از بین دروازه‌بان‌های ملی‌پوش پیام نیازمند توانسته رکورد بسته نگه داشتن دروازه را که در اختیار حسین حسینی بود، بشکند و نام خود را در تاریخ لیگ به ثبت برساند. او اگر مقابل پارس جم هم گلی دریافت نمی‌کرد، به مرز 1000 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه می‌رسید. نیازمند یکی از دروازه‌بان‌های حاضر در اردوی تیم ملی است که ویلموتس اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی دیگر دروازه‌بانی است که برخلاف ابتدای فصل، حالا از زیر فشارها خارج شده و به دروازه‌بانی مطمئن برای استقلال تبدیل شده است. حسینی بعد از چند کلین‌شیت متوالی مقابل گل‌گهر، پارس‌ جم و سایپا، برابر تراکتورسازی نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما درخشش خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشت و با چند سیو فوق‌العاده یکی از دلایل پیروزی پرگل میهمان در تبریز بود.

سوشا مکانی یکی دیگر از دروازه‌بان‌هایی است که در هفته‌های اخیر درخشیده و از دلایل موفقیت نفت‌مسجدسلیمان بوده.

مکانی بعد از فسخ قرارداد با میوندالن نروژ به لیگ ایران برگشت و پیراهن این تیم جنوبی را پوشید. او از زمانی که به لیگ ایران برگشته بازی‌های ویژه‌ای به نمایش گذاشته بخصوص مقابل سپاهان و فولاد که امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام به تمجید از عملکرد او پرداخته و درخشش مکانی را از دلایل عدم نتیجه‌گیری مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کردند.

شهاب گردان در فولاد احیا شده و به یک دروازه‌بان قابل اطمینان بدل گردیده. او در این فصل کلین‌شیت‌های بسیاری در کارنامه‌اش ثبت کرده و خیلی کم دروازه‌اش باز شده. گردان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ نوزدهم بوده و همین مسأله باعث شده تا فولاد نتایج خیره‌کننده‌ای به‌دست بیاورد. جواد نکونام به همین دلیل اعتقاد پررنگی به حضور گردان درون دروازه فولاد دارد و همین یکی از دلایل نیمکت‌نشینی احسان مرادیان در ترکیب این تیم است.

مهدی رحمتی هم بعد از پایان حضور در استقلال به مشهد رفت تا درون دروازه شهر‌خودرو بایستد. او تا پایان هفته نهم، 5 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده و از این حیث یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ بوده.

دروازه‌بان 37 ساله‌ای که انگار فکری برای خداحافظی از فوتبال ندارد و همچنان در بهترین شرایط بدنی قرار دارد. یحیی گل‌محمدی با پدیده به فکر قهرمانی در لیگ برتر است و رحمتی هم می‌تواند یک نقطه اتکای مهم برای او در رسیدن به هدفش باشد.

وقتی از دروازه‌بان‌های آماده لیگ برتر صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم نام حامد لک را از قلم بیندازیم. دروازه‌بانی که با نمایش آخر خود مقابل پرسپولیس نشان داد که خطیبی برای حضور در بالای جدول می‌تواند روی او حساب باز کند.

لک در هفته نخست مقابل استقلال کلین‌شیت کرد، برابر پرسپولیس در جام حذفی درخشید و پنالتی علیپور را گرفت و حالا هم در لیگ نمایش خوب مقابل قرمزهای تهران را تکرار کرد.

با وجود چنین دروازه‌بان‌های آماده‌ و البته حضور علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده، فوتبال ایران از این جهت روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند.

معضل دروازه‌بانی یکی از دغدغه‌های همیشگی فوتبال ایران بوده اما حالا با حضور این تعداد از دروازه‌بان‌های آماده، حتی تیم ملی هم مشکلی از این بابت حس نخواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دروازه بان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند

استاندار هرمزگان گفت: سپاه و ارتش در عملیات اخیر درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی داد و صدای سیلی که به این رژیم کودک کش زده شد تا سال‌ها در گوش منطقه غرب آسیا خواهد ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در سالروز گرامیداشت ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همه چیز ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش افتخار کشور هستند. 

وی افزود: در ماه‌ها و سال‌های گذشته ما جلوه هایی از جابجا شدن مرزهای اقتدار ایران اسلامی را با دور زدن آب های بین المللی و حضور در تنگه های مهم جهان، پیشرفت‌های روزانه و کسب دستاوردهای جدید دیدیم که مایه مباهات است. 

استاندار هرمزگان گفت: ترکیبی از قدرت فرماندهی، نیروی انسانی و توان فنی و تجهیزاتی، ارتش و سپاه ایران اسلامی را به قدرتی جهانی تبدیل کرده است، در بعد فرماندهی با درایت و هوشمندی فرمانده کل قوا سبب اقدامات بزرگ و تحولی در نیروهای مسلح شده است. 

وی تصریح کرد: نیروی انسانی با آموزه‌های اخلاقی و پایبندی به نیروی لایزال الهی دیگر مولفه مهم این قدرت است، گسترش فناوری و توان دفاعی سبب شده در مواجهه با قدرت‌های جهانی اقدام کنیم. 

استاندار هرمزگان با اشاره به حمله موشکی و پهپادی اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل تاکید کرد: در این عملیات ایران اسلامی صرفا متجاوز را یک تنبیه کوچک کرد و از تمام توان و قدرت خود استفاده نکرد که اگر این کار را انجام می‌داد چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند. 

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های قدرت ما در نبرد، گستره سرزمینی و عمق سرزمینی ما بود، سپاه و ارتش در این نبرد درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی داد و صدای سیلی که به این رژیم کودک‌کش زده شد تا سال‌ها در گوش منطقه غرب آسیا خواهد ماند و همین امر سبب زوال این رژیم منحط خواهد شد. 

گفتنی است در این رژه امکانات، تجهیزات نظامی و تسلیحات و دستاوردهای جدید نیروهای مستقر در هرمزگان از جمله در حوزه تجهیزات بومی موشکی، هوایی، دریایی و زمینی به نمایش در آمد و یگان‌های مختلف رزمی و زرهی نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه برگزار کردند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس