Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان  با بیان اینکه این طرح بزرگ شهری، تعطیل است، گفت: در حال حاضر به نظر می‌رسد پس از متقاعد کردن شهرداری مبنی بر اینکه سرمایه گذار پیمانکار نیست، باید سرمایه گذار را در این زمینه، قانع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به سرمایه گذار این طرح افزود: متأسفانه شاهد اتلاف وقت ۶۰۰ هزار شهروند همدانی از سوی سرمایه گذار هستیم، زیرا نه تنها این طرح هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته بلکه روند و نحوه کار هم مورد تأیید نیست.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان مبنی بر تصویب شیوه نامه نحوه فروش غرفه‌های میدان میوه وتره بار جدید انتظار می‌رفت مجموعه سرمایه گذاری، وقت مناسب‌تر و بیشتری را برای جبران عقب ماندگی‌ها، به کار گیرد.

عسگریان با بیان اینکه ۶۳ هزار مترمربع زیرساخت و ۳۰ هزار مترمربع فضای عمومی در این طرح تعریف شده است؛ ادامه داد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری به عنوان مرجع رسمی و تخصصی سرمایه گذاری باید حداقل، هفته‌ای یک‌بار بازدید و جلسه مدیریت طرح را پیگیری کند.

او با تأکید بر اینکه اشتغالزایی و حمایت از سرمایه گذار به منظور توسعه شهر مدنظر شورای شهر همدان است؛ خواستار ارسال نامه تذکر به سرمایه گذار پروژه سایت میدان میوه وتره بار جدید شهر همدان مبنی بر اینکه نحوه اجرای امور طرح قابل قبول نیست، شد.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان افزود: به همین منظورسرمایه گذار باید برنامه زمان بندی اجرای طرح را به شهرداری ارائه دهد.

عسگری با تأکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم بر اساس مراحل تعیین شده، مطالبه‌گر هستیم، گفت: باید شرایط عقب افتاده موجود در این طرح بزرگ شهری، جبران شود و اگر سرمایه گذار، سرمایه کافی ندارد، اعلام شود تا شهرداری در زمینه نحوه ادامه همکاری تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/ب


عملیات اجرایی طرح میدان میوه‌وتره‌بار جدید همدان تعطیل است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم

به نظر می‌رسد عربستان با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

به گزارش دیجیاتو، عربستان احتمالاً میزبان سرمایه‌گذاران مختلف خواهد بود. هدف این گردهمایی و بازدید از نئوم، علاقه‌مندکردن بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. پیش‌ازاین عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهر‌های مختلف مانند نیویورک و لندن و با نشان‌دادن ویدیو‌های واقعیت مجازی از این شهر، قصد داشت تا سرمایه‌گذاران را به این پروژه جاه‌طلبانه ترغیب کند.

جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای قسمت‌های مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل گردد. البته به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع آگاه، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های کلان به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. بیشتر بودجه نئوم تاکنون به صورت تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

عربستان قصد دارد برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ تا حدودی از طریق سرمایه‌های خارجی تأمین شود و امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر بیشتر از آنچه تاکنون به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • نحوه کشت و پرورش درخت موز با کمک میوه موز و نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود