Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف مدعیان کرمانی این رقابت‌ها می‌روند. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان که صبح روز جمعه برگزار می‌شود، عرصه رقابت تیم‌های اصفهانی با 2 تیم کرمانی و البته مدعی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته از رقابت‌ها ذوب‌آهن باید به مصاف شهرداری بم صدرنشین برود و سپاهان نیز در اصفهان از شهرداری سیرجان رده سومی میزبانی کند.

شهرداری بم یکی از 2 تیم بدون شکست لیگ امسال است که با 4 پیروزی و 12 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. این تیم هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان با یک گل پیروز شد تا فعلاً وضعیت خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

ذوب‌آهن نیز با 5 گل از سد زاگرس شیراز گذشت تا 6 امتیازی شود و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. ذوب‌آهن که پس از تغییر و تحولات ابتدای فصل شکل و شمایل بومی‌تری به خود گرفته است، همچنان با فرزانه نصری به عنوان مربی-بازیکن به کار خود ادامه می‌دهد و حالا باید آماده مصاف با شهرداری بم صدرنشین شود.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه صفائیه مبارکه میزبان شهرداری سیرجان است.

زردپوشان اصفهانی هفته گذشته با 5 گل برابر آویسا خوزستان به پیروزی رسیدند تا با 7 امتیاز تا رده پنجم جدول رده‌بندی بالا بیایند و 5 امتیاز تا صدر جدول فاصله داشته باشند.

شهرداری سیرجان اما پس از کسب 3 برد متوالی در لیگ امسال با یک گل از شهرداری بم شکست خورد و با 9 امتیاز روی پله سوم جدول ایستاده است.

اگر سپاهان موفق به شکست شهرداری سیرجان شود حتی می‌تواند تا رده سوم جدول هم بالا بیاید، به شرطی که معادلات در سایر مسابقات هفته پنجم لیگ برتر به سود این تیم رقم بخورد.

در سایر مسابقات مهم هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم رده دومی آذرخش کردستان میزبان آویسا خوزستان است و نیم‌نگاهی به لغزش شهرداری بم و تصاحب صدر جدول دارد.

پالایش گاز ایلام 9 امتیازی و رده چهارمی نیز با هیئت فوتبال البرز دیدار می‌کند که با 7 امتیاز رده ششم جدول را در اختیار دارد.

صدرنشینی شهرداری بم در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانواناصفهان| هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ پیروزی مشابه سپاهان و ذوب‌آهنتمرین تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در کوه و پارک

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه 17 آبان ماه، ساعت 10

شهرداری بم - ذوب‌آهن اصفهان

سپاهان اصفهان - شهرداری سیرجان

آذرخش کردستان - آویسا خوزستان

ملوان بندرانزلی - پارس جنوبی بوشهر

زاگرش شیراز - همیاری ارومیه

پالایش گاز ایلام - هیئت فوتبال البرز

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در دیداری معوقه از هفته نوزدهم روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به مصاف هم می‌روند. «ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان که در هفته‌های گذشته آریا یوسفی و پیام نیازمند مدافع و دروازه‌بان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در صورت صلاحدید می‌تواند از این دو بازیکن در دیدارهای پیش روی تیمش استفاده کند. یوسفی که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، در روزهای اخیر کار با توپ را آغاز کرده و همراه با سایر نفرات به تمرین پرداخت.

پیام نیازمند هم که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود با رفع کامل آن می‌تواند برای سپاهان در دیدار برابر ذوب آهن به میدان برود. محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان به شدت از ناحیه کتف مصدوم شده بود، در تمرین سپاهان حضور یافت اما دستکم تا ۶ هفته نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند.

تیم فوتبال سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده چهارم و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند باعث صعود دو تیم در جدول رده بندی شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

کد خبر 6078711

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • جدال بین صعود و سقوط
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!