Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@11:07:24 GMT

در تولد آنلاین پلاک بازی کنید و آیفون x ببرید!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۱۷۹

در تولد آنلاین پلاک بازی کنید و آیفون x ببرید!

امسال شرکت پلاک در سالگرد دومین سال فعالیت خود، با گسترش حوزه فعالیت خود در بیش از 50 خدمت متنوع (در حوزه ارایه خدمات در محل) موفق شد تا خدمات آنلاین در محل را با بهترین کیفیت به ۴ شهر بزرگ ایران برساند. در این جشن آنلاین؛ تمامی شهروندان تهرانی، کرجی، اصفهانی و تبریزی به جشن تولد دو سالگی پلاک با هدایای ارزنده، دعوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز این جشن، با حمایت بزرگترین برندهای آنلاین ایرانی از جمله: فیلیمو، بانی مد، سینما‌ تیکت، کشمون، آستین، چیلیوری، الوپیک، بیمیتو، دارو کلیک و اسنپ‌ مارکت به شرکت‌کنندگان اهدا میگردد.

 این رویداد از 12 آبان‌ماه آغاز و تا آخر آبان ماه 1398 ادامه دارد.

 

دوستان بیشتر، شانس بیشتر

برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی بزرگ پلاک، فقط کافی است از طریق لینک جشن تولد پلاک دوستان بیشتری را به این رویداد دعوت کنید.

 هدایای استثنایی پلاک شامل:

-یک عدد آیفون x

-دو عدد سامسونگ A7

-یک عدد قهوه ساز فلر

-یکسال کارواش رایگان به ارزش یک میلیون تومان

-3 اعتبار 500 هزار تومانی استفاده از خدمات پلاک برای سه نفر

می‌باشد.

پلاک و خدمات متنوع آن

پلاک پلتفرمی آنلاین برای ارائه خدمات در محل است که با هدف ایجاد آسایش و راحتی، به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان برای همگان، در سال 1396 آغاز به کار نمود. این شرکت دانش بنیان با بررسی نیازهای بازار، خدمات پرطرفداری همچون نظافت منزل، قالیشویی و مبل‌شویی، خشکشویی، کارواش نانو، باربری و ... را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه و در سال 1398، خدمات جدید دیگری مثل: ماساژ، خانه‌داری، پیرایش و تعمیرات دوربین در محل را به سرویس‌های خود اضافه نموده و خدمات جدید دیگری را نیز تا آخر سال به مجموعه خود اضافه خواهد کرد که بارزترین آن شبکه حمل سوخت اختصاصی پلاک خواهد بود.

 پلاک با گردآوری نیروهای متخصص و آموزش دیده در حوزه‌های مختلف، طی مدت کوتاهی توانسته خدمات آنلاین خود را به بیش از 50 سرویس متنوع برساند.

لازم به ذکر است این شرکت، با رشد روز افزون خود، میزبان استارتاپ‌های دیگری از جمله پاکلین، کاون، آزمایش آنلاین بوده و از این طریق هم افزایی در حوزه خدمات آنلاین را نیز ارتقا بخشیده است.

به زودی شهرهای بزرگ دیگری به این پلتفرم اضافه خواهند شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟