Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:53:19 GMT

خدمات پس از فروش در ایران ضعیف است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۱۸۴

خدمات پس از فروش در ایران ضعیف است

برخی خریداران از خدمات پس از فروش کالای خود رضایت ندارند. در این باره رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران در بیان علت این مسئله معتقد است که مسئولیت تولیدکننده و عرضه‌کننده در قوانین ایران، کم‌رنگ است.

فرزین انتصاریان در گفت‌وگو با ایسنا، خدمات پس از فروش را در ایران "ضعیف" توصیف و علت آن را "بی‌پناه" بودن مصرف‌کننده دانست و اظهار کرد: در قانون تجارت بین‌المللی یکی از موارد؛ مسئولیت‌های تولیدکننده در پاسخگویی به مصرف‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون تجارت در بسیاری از کشورها می‌گوید مصرف‌کننده نباید ثابت کند که تولیدکننده یا عرضه‌کننده مقصر است، بلکه باید اعلام کند که خسارت دیده و تولیدکننده یا فروشنده؛ باید از خود دفاع کنند.

رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران با بیان اینکه به عنوان مثال در برخی کشورها گفته می‌شود که وجود قطعات یک خودرو باید تا ۱۰ سال در بازار تضمین شود، تصریح کرد: وقتی نماینده فروش یا تعمیرات مصرف‌کننده را به رسمیت نمی‌شناسد، خریدار باید از راه‌های گوناگون و حتی در مواردی با لابی و پارتی‌بازی، قطعه مورد نظر دستگاه خود را پیدا کند.

به گفته انتصاریان، مسئولیت تولیدکننده و عرضه‌کننده در قوانین ایران کم‌رنگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است