Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 182 کیلو و 46 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "محمد ملاشاهی" اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان فرماندهی استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای استان، از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود مواد مخدر به مرزها مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی زابل در یک عملیات منسجم، قاچاقچیان مواد مخدر را که در مسیر ورود به مرزها بودند شناسایی و توانستند در این عملیات، یک قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران موفق شدند  182 کیلو و 46 گرم موادمخدر شامل 25 کیلوگرم شیشه، 136 کیلو و 936 گرم تریاک و 8 کیلو و 594 گرم هروئین و 11 کیلو و 516 گرم حشیش را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی، توانسته اند امنیت پایداری را در کل مرزهای استان ایجاد کنند و قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان اجازه هیچ گونه جولان در مناطق مرزی را به آنها نخواهند داد.

 

بیشتر بخوانید: 2 تن تریاک در عملیات پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد کشف ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شبانه روزی مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی