Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان روز پنجشنه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز جوی نسبتاً آرام را در سطح استان داریم افزود: در روز جمعه(۱۷ آبان) افزایش ابر پدیده غالب است.

مریم سلاجقه تصریح کرد: از اواخر وقت جمعه بارش پراکنده باران و در ارتفاعات غرب و مرکز استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود که تا روز شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به روند کاهشی دما صاحبان سالن‌های پرورشی از قبیل گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و کشاورزان نسبت به تنظیم دما دقت لازم داشته باشند  زیرا  احتمال خسارت سرما به محصولات زراعی در غرب استان کرمان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: صبح امروز ایستگاه‌های شهربابک، ساردوئیه، دشتخاک، لاله‌زار، بردسیر و جوزم حداقل دمای زیر صفر را داشته‌اند.

سلاجقه با اشاره به اینکه از روز یکشنبه دمای کمینه کاهش خواهد داشت بیان داشت: ساردوئیه، لاله‌زار و دشتخاک با چهار درجه زیر صفر سردترین دما را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مرکز استان صبح امروز(پنجشبنه) حداقل دمای صفر درجه  را داشته است گفت: انتظار می‌رود هوای کرمان امروز حداکثر به ۱۹ درجه سانتی گراد برسد و در شهرستان کهنوج با دمای ۳۰ درجه گرم‌ترین هوا را داشته است.

برچسب‌ها هواشناسی کرمان ایرنا کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی کرمان ایرنا کشاورزی هواشناسی کرمان ایرنا کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا