Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران در حاشیه طرح رعد ۳۰ ماموران حوزه استحفاظی سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دو سارق موتورسیکلت را در محدوده خیابان دماوند در شرق پایتخت دستگیر کردند.
متهمان که کم سن و سال بودند، درباره انگیزه خود از این کار را تفریح عنوان کردند، یکی از متهمان گفت: موتورسیکلت‌هایی که بدون قفل و فاقد تجهیزات ایمنی بودند را شناسایی کرده و در فرصت مناسب آن‌ها را یکسره کرده و برای تفریح در سطح شهر، متلک پرانی به دختران و نوامیس و فحاشی به مردم  گشت می‌زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم ادامه داد: پس از خوش گذرانی و گشتن زنی در سطح شهر موتور‌های سیکلت را در همان محل رها کرده و روز بعد به همین منوال اقدام می‌کردیم و انجام این کار عادت ما شده بود هر روز در محله نظام آباد این کار را انجام می‌دادیم.
سارق درخصوص نحوه به دام افتادنشان گفت: در محدوده بیمارستان بوعلی قصد سرقت یک موتورسیکلت را داشتیم که یکی از شهروندان متوجه کارمان شد و به سمتمان آمد، در ابتدا قصد فرار از دست او را داشتیم، اما وی به کمک اهالی داخل محوطه بیمارستان بوعلی من و دوستم را گرفت و تحویل پلیس داد.
نکته قابل توجه سن این دو سارق است که یکی از آن‌ها درپایه نهم و دیگری نیز در مقطع پایه دوازدهم در حال تحصیل بوده و درواقع هر دو متهم دانش آموز هستند. به گفته افسر پرونده این متهمان ۱۰ شاکی  دارد که موتور‌های سیکلتشان به سرقت رفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرقت نوامیس موتورسیکلت دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج