Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس سروری، دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مقام سوم رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی آزاد بانوان بزرگسال شهرستان شاهرود را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نرگس سروری دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مقام سوم رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی آزاد بانوان بزرگسال شهرستان شاهرود را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کسب مقام سوم دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مسابقات تنیس روی میز این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان شاهرود است. سروری با ۹ برد و ۲ باخت توانست به ترتیب پس از "مریم رحمانی" و "مرضیه فیروزآبادی" در جایگاه سوم قرار گیرد.   در هفته گذشته همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مسابقاتی که به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در سطح شهرستان شاهرود برگزار شد، موفق به کسب مقام نخست در رشته آمادگی جسمانی بانوان شهرستان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات تنیس روی میز شهرستان شاهرود دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز تاسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

 افشین ملکی اظهار کرد: تاسیس پارک فناوری سلامت سرمایه‌ای برای استان محسوب شده و می‌تواند دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه‌های نسل سوم پیش ببرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: سال گذشته و ۱۴۰۱ این دانشگاه رتبه اول را بین دانشگاه‌های هم تیپ خود بدست آورد که گامی مهم برای حرکت به سمت دانشگاه‌های تیپ ۲ است.

وی توسعه دانشگاه را حاصل همکاری و هماهنگی همه واحد‌های تابعه و با پیروی و اجرای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این دستاورد‌های بسیار ارزشمند در اثر سال‌ها، تلاش و کار دلسوزانه بدست آمد که جای قدردانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز تاسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • کسب اولین مدال ۱۴۰۳ تنیس روی میز بانوان توسط الینا رحیمی
  • کسب اولین مدال ١٤٠٣ تنیس روی میز بانوان توسط الینا رحیمی
  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی