Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نجیم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مامورین پلیس آگاهی شهرستان دیواندره در پاسگاه نساره در پی دریافت اخباری از ناحیه منابع خبری و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک خودروی سنگین کشنده قصد دارد از طربق محورهای مواصلاتی شهرستان دیواندره مقادیری کالای قاچاق را جابجا کند، نیروهای خود را به محل اعزام و پس از رؤیت ماشین کشنده سفید رنگ به راننده دستور ایست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حسینی اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو تعداد ۱۱۰ دستگاه تلفن همراه  خارجی را که در جعبه بالاسر راننده و زیر جای خواب جاساز شده بود را توقیف کردند.
وی یادآور شد: با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان سقز قاضی پرونده با توجه به اظهارات و دفاعیات بلا اثر متهم پرونده، ناتوانی در معرفی دخالت فرد دیگری در پرونده و عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی، متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و با توجه به عدم مالکیت خودرو حامل کالاهای قاچاق و عدم احراز اطلاع مالک آن از استفاده خودرو در امر قاچاق متهم پرونده علاوه بر جزای نقدی به پرداخت سه میلیارد ریال معادل ارزش خودروی توقیفی محکوم شد. 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود:  با تسلیم محکوم علیه به رای صادره حکم قطعی و غیرقابل اعتراض است. 

برچسب‌ها کردستان تعزیرات حکومتی کالای قاچاق سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تعزیرات حکومتی کالای قاچاق سقز کردستان تعزیرات حکومتی کالای قاچاق سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده قاچاق ۷۳ هزار و ۴۵۵ لیتر نفت سفید یارانه‌ای به ارزش چهار میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی پرونده و جوابیه اداره استاندارد و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت شرکت، متخلف را با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت ۳۸ میلیارد و۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حضرتی، شعبه همچنین مدیر عامل شرکت را به پرداخت هشت میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جریمه و در مجموع متهمان را به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: با گزارش گمرک منطقه آزاد ارس-جلفا پیرامون تخلف یک شرکت برای قاچاق نفت سفید، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6084014

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج