Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:34:29 GMT

بازیگر زن ترکیه‌ای در فیلم «مست عشق»

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۰۴۴

بازیگر زن ترکیه‌ای در فیلم «مست عشق»

نخستین تصاویر از بنسو سورال، از بازیگران ترکیه‌ای فیلم "مست عشق" به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

به گزارش «تابناک»، بنسو سورال نقش مریم، یکی از شخصیت‌های اصلی "مست عشق" را بازی می‌کند.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، سلما ارگچ، هانده ارچل، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم و حسام منظور سایر بازیگران "مست عشق" هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده فیلم مهران برومند است و فیلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی مست عشق حسن فتحی مولانا بازیگر ترکیه ای بنسو سورال عکس سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود/بازی برای روبن اوستلوند سوئدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کیانو ریوز در حال مذاکره است تا در فیلم بعدی روبن اوستلوند، برنده ۲ نخل طلا با عنوان «سیستم سرگرمی خراب است» بازی کند.

در حالی که داستان فیلم مخفی نگه داشته شده، اوستلوند چندین بار از فیلم جدیدش به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی که سیستم سرگرمی در آن کار نمی‌کند یاد کرده و افزوده است که این امر موجب هرج و مرج و خشم مسافران می‌شود.

این کارگردان سوئدی در چند سال اخیر مشغول کامل کردن داستان بود و به تازگی نوشتن فیلمنامه نهایی را به اتمام برده است. نقش دقیقی که ریوز در این فیلم خواهد داشت ناشناخته است، اما احتمالاً بازیگر طنزی شیطانی که مطابق با کمدی سیاه اوستلوند باشد، خواهد بود.

ریوز بخشی از گروه بازیگران فیلم خواهد بود که گفته شده شامل چندین بازیگر بین‌المللی است. این فیلم ادامه کار اوستلوند پس از «مثلث غم» است که برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۲ شد. «سیستم سرگرمی خراب است» جاه‌طلبانه‌ترین فیلم اوستلوند تا به امروز خواهد بود و حتی از «مثلث غم» که اولین فیلم انگلیسی زبان وی بود و با بازیگران مطرحی چون وودی هارلسون و هریس دیکنسون ساخته شد، فراتر می رود.

اوستلوند سال پیش در مصاحبه‌ای به ورایتی گفت که این فیلم مطالعه‌ای است درباره نحوه تعامل انسان‌ها در یک آزمایشگاه کوچک که یک هواپیما است و به بررسی چگونگی نابودی انسان‌های مدرن در این شرایط خواهد پرداخت.

کیانو ریوز در «بالرین» که اسپین آفی از مجموعه «جان ویک» است بازی کرده و با این فیلم به زودی دیده خواهد شد.

کد خبر 6083012

دیگر خبرها

  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی
  • بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد 
  • بنسو سورال از تجربه بازی در «مست عشق» می گوید (فیلم)
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد  
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود/بازی برای روبن اوستلوند سوئدی