Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از سایت النشره نوشت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشستی با حضور افسران ارشد و دادستانان کل به مناسبت ترفیع درجه آنها و تعیین‌شان در پست‌های جدید گفت، سرویس‌های امنیتی روسیه علاوه بر خنثی‌سازی ۴۰ عملیات تروریستی ظرف ۹ ماه گذشته، موفقیت‌هایی را در زمینه‌های دیگر همچون مقابله با مزدوران سرویس‌های اطلاعات خارجی محقق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین با اشاره به توانمندی‌های نظامی و دفاعی روسیه گفت: ارتش و نیروی دریایی ما آمادگی‌های بالای خود را اثبات کرده‌اند. ما می‌خواهیم توانمندی‌های دفاعی خود را تقویت کنیم و تسلیحات فراصوت، لیزری و سلاح‌های جدید دیگری را که کشورهای دیگر هنوز در اختیار ندارند در وضعیت آماده‌باش قرار دهیم.

آمریکا استقلال و حق حاکمیت سوریه را هدف گرفته است کد خبر 461995 برچسب‌ها تروریسم در جهان روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تروریسم در جهان روسیه ولادیمیر پوتین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان در سیصدمین زادروز امانوئل کانت، فیلسوف برجسته آلمانی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را بابت نقل قول از این فیلسوف آلمان مورد انتقاد قرار داد.شولتز در مراسمی در آکادمی علون برلین-براندنبرگ، گفت: پوتین کوچک‌ترین حقی برای نقل قول از کانت ندارد؛ با این حال، رژیم پوتین تقریبا به هر قیمتی، همچنان به سرقت از کانت و آثارش ادامه می‌دهد!

به ادعای شولتز، نقش روسیه در جنگ اوکراین، با آموزه‌های بنیادی کانت در تناقض است. وی به گفته کانت درباره مداخله کشورها در امور سایر کشورها اشاره و از تصمیم کی‌یف برای عدم مشارکت در مذاکرات صلح با مسکو حمایت کرد. صدر اعظم آلمان مدعی شد که به باور کانت، معاهده‌های اجباری راه دستیابی به «صلح دائمی» نخواهد بود.

پوتین همواره به تحسین آثار کانت و نقل قول از او مشهور بوده است و حتی در سال ۲۰۱۳ پیشنهاد داد که باید نمادی رسمی از این فیلسوف در منطقه کالینینگراد ساخته شود.

رییس جمهور روسیه ژانویه امسال در جریان دیدار با دانشجویان دانشگاه کالینینگراد، کانت را «یکی از بزرگ‌ترین متفکران دوران خود و عصر امروز» توصیف کرد و گفت که دعوت او از همه برای «زندگی با تکیه بر ذکاوت شخصی» همچنان بعد از سال‌های متمادی، موضوعیت دارد.

وی گفته بود: هر کشور باید با عقل سلیم و ذکاوت خود برای بقای خود تلاش کند. این بدان معنا نیست که به منافع سایرین اهمیتی نمی‌دهیم اما هرگز اجازه نخواهیم داد که منافع روسیه نادیده انگاشته شود. در برخی کشورها، بین همسایگان ما، این نظریه فراموش شده است. خیلی‌ها به دیگران تکیه می‌کنند که البته تبعات خوبی برای آنها نخواهد داشت.

دولت منطقه کالینینگراد در پاسخ به اظهارات شولتز اعلام کرد که هیچکس به اندازه روسیه برای «زنده نگه داشتن نام این فیلسوف بزرگ و آموزه‌هایش تلاش نکرده است.»

کانت در سال ۱۷۲۴ در کونیگسبرگ(کالینینگراد امروزی) متولد شد که به پادشاهی پروس متعلق بود و بعدها به بخشی از قلمرو امپراطوری روسیه بدل شد. این فیلسوف مطرح به واسطه آثارش در حوزه اخلاق، زیبایی‌شناسی و فلسفه شناخت هستی مشهور است و یکی از پایه‌های فلسفه کلاسیک آلمان به شمار می‌رود.

کد خبر 6087341

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد