Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی پی اس جی، لئوناردو، این موضوع را که زین الدین زیدان احتمالاً علاقه‌مند به جذب کلیان ام باپه است را رد نمی‌کند.

طرفداری- به گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن با پیروزی 1-0 برابر کلوپ بروخه موفق شد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. پس از این پیروزی، لئوناردو که معمولاً عادت به حضور در جمع خبرنگاران ندارید، در میکسدزون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالاتی در مورد لیگ فرانسه، کیلیان ام باپه، توماس توخل، نیمار، تیاگو سیلوا و البته پلاتینی و زین الدین زیدان. او به هیچ‌وجه از پاسخ دادن به سوالات طفره نرفت و پاسخی شفاف و بعضاً معنادار برای سایرین داشت.

* آیا تیم‌تان هم‌چنان اغواگر و جذاب است؟

من باور دارم که تراز تیم به صورت کلی مثبت است. شما صدرنشین لیگ با اختلاف 7 امتیاز هستید (نسبت به تیم دوم جدول - آنژه)، شما در لیگ قهرمانان اروپا 4 بازی انجام داده‌اید و در هر چهار بازی پیروز شده‌اید و حالا همراه با بایرن مونیخ، ما تنها تیم‌هایی هستیم که به صورت قطعی به مرحله بعد صعود کرده‌ایم و در عین‌حال تمام بازی‌های‌مان را برده‌ایم. ما در این فصل لیگ قهرمانان اروپا حتی یک گل هم دریافت نکرده‌ایم. اگر بخواهیم در مورد ارقام صحبت کنیم، شرایط به صورت کلی بسیار مثبت است. بعدتر، شاید نیاز به تقویت تیم در برخی نقاط داشته باشیم، مخصوصاً از نظر نظم تیمی. اما ما بازی‌های بسیار بزرگ و حساسی را داشته‌ایم که دشوار هم بوده‌اند. ما به این موضوع که فصل سختی پیش رو داریم، آگاه‌ هستیم، اما همه‌چیز در پاریس برنامه‌ریزی شده است.

* در بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا، شما به مصاف رئال مادرید خواهید رفت، تیمی که سرمربی‌اش زین الدین زیدان است و علاقه‌مند به ستاره اول تیم شما، کیلیان ام باپه!

صادقانه، علاقه رئال مادرید به کیلیان ام باپه کمی آزاردهنده است. الان، در طول فصل زمانی نیست که بخواهیم در مورد بازیکنان‌ تیم‌مان صحبت کنیم و این‌بار هم دفعه اولی نیست که چنین موضوعی پیش می‌آید. فکر می‌کنم که الان زمانی باشد که باید کمی به این مسائل پایان دهیم. من برای زیدان احترام زیادی قائل‌ام اما الان زمان اشاره کردن به بازیکنی که یکی از بهترین‌های جهان است، نیست. بازیکنی فوق‌العاده که از حضور در تیم بسیار خوشحال است و بیش از نیمی از قراردادش با تیم باقی مانده است.

* کیلیان ام باپه هیچ‌گاه آرزوی خود برای بازی کردن در رئال مادرید را پنهان نکرده است. آیا نگران این نیستید  که داستانی که برای نیمار پیش آمد، برای او هم پیش بیاید؟

من مصاحبه یا نقل قولی از او ندیدم که چنین چیزی گفته باشد. هیچ‌گاه در این‌باره با او صحبت نکرده‌ام. شاید این شایعه‌ای است که روزی مطرح شده است و هم‌چنان هم ادامه‌دار است. او بسیار هوشمند است و با ما قرراداد دارد. او کارهای زیادی انجام داده است و هم‌چنان کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. به همین خاطر است که من خیلی معنی این حرف‌ها را نمی‌فهمم. از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم به این مسائل پایان دهید. من هر بار نباید روی یک مسئله تکراری بحث کنم. در این‌جا برخی مسائل قطعی هستند. او دو سال و نیم دیگر به صورت قطعی بازیکن پاری سن ژرمن است و فکر می‌کنم که از حضور در تیم ما بسیار راضی است. او بازیکنی بسیار فوق‌العاده است.

* آیا به دنبال تمدید قرارداد او هستید؟

این هم یکی از احتمالات است. او 20 ساله است و آرزوهای بزرگی برای آینده دارد. 

* آیا در مورد صحبت‌های پلاتینی که گفته بود می‌توان به پاری سن ژرمن باشگاه «کوکاکولا» گفت، صحبتی دارید؟ (با اشاره به ام باپه و بازیکنان سیاه‌پوست پاری سن ژرمن)

من این موضوع را دیدم. این دفعه اول نیست. او قبل‌تر زمانی که قطری‌ها به پاریس آمدند هم چنین چیزی گفته بود. الان هم، همان مسئله وجود دارد. من نمی‌خواهم مثل او نژادپرستانه حرف بزنم و فکر می‌کنم این صحبت‌ها ناشی از حسادت است. وقتی او ام باپه را در این سطح می‌بیند، حسودی می‌کند و صحبت‌هایی می‌کند که قابل قبول نیستند. ام باپه را در آینده بهترین بازیکن جهان می‌دانم، هرچند که همین الان هم یکی از بهترین‌های جهان است. پاری سن ژرمن و ام باپه در رابطه‌ای هستند که برای آینده خود برنامه‌های بسیار بزرگ و زیادی دارند و همین موضوع هم باعث به وجود آمدن چنین صحبت‌هایی می‌شود. 

در پاری سن ژرمن، توماس توخل همیشه روی لبه تیغ قرار دارد. در مورد وضعیت او کمی توضیح دهید.

خب، این یک موضوع دیگر است. ما هیچ‌گاه در مورد اخراج او فکر نکرده‌ایم. تاکید می‌کنم، هیچ‌گاه خواستار خروج او از باشگاه نبوده‌ایم، هیچ‌وقت در مورد تغییرات صحبت نکرده‌ایم. بنابراین هیچ موضوعی وجود ندارد و بحث تمام شده است. مردم صحبت‌های زیادی می‌کنند، ما این بازی را می‌شناسیم. اگر بخواهیم در مورد عملکرد او صحبت کنیم، همه‌چیز مهیاست و البته چیزهای زیادی باقی مانده است که او باید روی آن‌ها کار کند تا به موفقیت برسیم.

مائورو ایکاردی، او کم کم درحال وفق پیدا کردن با تیم است. 

مائورو در تیم ما بسیار تاثیر گذار است. فکر نمی‌کنم تیمی با مهاجمانی بهتر از تیم ما وجود داشته باشد. ایکاردی بسیار تاثیر گذار است، دی ماریا یک فصل فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارید، نیمار سرنوشت بازی‌ها را تغییر می‌دهد، ام باپه همیشه خارق العاده است و تماشایی است، سارابیا عالی است، کاوانی هر موقع اراده کند، گل می‌زند. ما به دنبال تعادل و رقابت در تیم هستیم و می‌دانیم که بهترین‌های دنیا را در اختیار داریم. اما در مورد دائمی کردن بند خرید ایکاردی؟ الان زمان صحبت در مورد آن نیست. دقیقاً مانند وضعیتی که کاوانی و تیاگو سیلوا دارند. یک سری مسائل بسیار شفاف هستند، ما می‌دانیم که همه‌چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شود. آن‌ها برای باشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و ما قطعاً رفتاری درخور با آن‌ها خواهیم داشت.

* قصدتان ادامه کار با تیاگو سیلوا است؟

خودش و تمام دنیا می‌دانند که او یکی از بهترین‌ها در دنیای فوتبال است. برای یک تیم مانند پی اس جی، خیلی مسائل اتفاق می‌افتد. به فصل گذشته و اتفاقاتی که در آن افتاد نگاه کنید. همیشه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند و ما باید با توجه به شرایط بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم تا بعدتر پشیمان نشویم. بنابراین در این مسئله نیز با همکاری خود بازیکن، تصمیمی درست خواهیم گرفت.

* وضعیت نیمار چگونه است؟ در ابتدای فصل شرایط برای او پیچیده بود، او می‌خواست باشگاه را ترک کند و هواداران عصبانی بودند، اما بعدتر اوضاع کمی آرام تر شد و مصدومیت او پیش آمد.

نیمار خواهان ترک پاری سن ژرمن بود؟ موضوع تمام شده است. زمان زیادی از آن موضوع گذشته است و به گذشته نگاه نمی‌کنیم. او سه بازی برای ما انجام داد و سه گل زد که 9 امتیاز برای ما به همراه داشت. امروز ما نیمار و ام باپه را داریم و اگر به تیم‌های دیگر نگاه کنیم، فکر نمی‌کنم آن‌ها چنین زوج فوق‌العاده‌ای داشته باشند. این دو بین 5 بازیکن برتر جهان هستند و ما از داشتن آن‌ها بسیار خوشحالیم. آن‌ها بازیکنانی بی‌نظیر هستند. در ماه‌های آینده خواهید دید که چه تیم خوبی داریم و نیمار هم در تیم ما چه کارهای فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم