Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:51:23 GMT

گایاردو در ماه دسامبر سرمربی بارسلونا خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۴۰۰

گایاردو در ماه دسامبر سرمربی بارسلونا خواهد شد

کلودیو بورگی، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، مدعی شد که این مارسلو گایاردو به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا از زمان حضورش روی نیمکت این تیم نتوانست انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند. بارسلونا در این فصل نیز عملکرد بسیار پر نوسانی داشته و حالا پس از چند نتیجه بد شایعات زیادی درباره اخراج والورده مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلودیو بورگی، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، در یک اظهار نظر جنجالی مدعی شده است که مارسلو گایاردو به زودی و در ماه دسامبر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد. گایاردو تا پایان سال ۲۰۲۱ با ریورپلاته قرارداد دارد اما با این وجود بورکی معتقد است که این سرمربی قطعاً به زودی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست. او در این باره گفت: " گایاردو در ماه دسامبر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد. من این اطلاعات را از منبع موثقی دریافت کرده ام."

 

بورگی در ادامه گفت: " ارنستو والورده نتایج خوبی در بارسلونا کسب نکرده و گایاردو نیز در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان است. من این اطلاعات را از یک منبع موثق دریافت کرده‌ام و مطمئن هستم که گایاردو از ماه دسامبر هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت."

 

همچنین بر اساس گزارش موندو دیپورتیوو به نظر می‌رسد که گایاردو گزینه مورد علاقه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، بارسلونا نیز هست و انتخاب او به عنوان سرمربی جدید بارسلونا نمی‌تواند خیلی هم دور از انتظار باشد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟