Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:49:01 GMT

خط و نشان مدیر پی اس جی برای مشتریان امباپه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۴۹۷

خط و نشان مدیر پی اس جی برای مشتریان امباپه

لئوناردو، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن، مدعی شد که کیلیان امباپه قطعاً در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در سال ۲۰۱۷ از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست. او که پس از درخشش در موناکو تیم های زیادی را خواهان خود می دید، تصمیم گرفت که در کشورش باقی بماند و به باشگاه پاری‌سن ژرمن بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پی اس جی طی سال های اخیر و با مالک ثروتمند خود یعنی ناصر الخلیفی، سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده است. آنها همچنین نشان داده اند که به راحتی راضی به فروش ستاره های خود نخواهند شد؛ موضوعی که در تابستان در مورد نیمار به وضوح مشاهده شد.

 

 

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن کیلیان امباپه به تیم‌های مختلف شنیده شده است. همچنین از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری این ستاره جوان پاری سن ژرمن یاد شده است. لئوناردو مدیر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما پس از پیروزی دیشب این تیم مقابل کلوب بروژ واکنش جالبی نسبت به این موضوع داشت. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره احتمال فروش امباپه گفت: " همه دوست دارند با او قرارداد امضا کنند اما هیچ کس در این امر موفق نخواهد بود"

 

با توجه به این مصاحبه لئوناردو و سابقه باشگاه پاری سن ژرمن، به نظر می رسد که رئال مادرید و سایر تیم‌های بزرگ اروپایی کار بسیار دشواری برای جذب کیلیان امباپه داشته باشند.

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل بود تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

دانلود (64.8MB)

دیگر خبرها

  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!