Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:41:42 GMT

اعلام زمان پایان محرومیت ستاره ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۵۵۳

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که سال 2019 را با پیراهن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا امارات آغاز کرد و هرگاه در ترکیب شاگردان کی روش قرار گرفت درخشش خوبی از خود نشان داد چند ماه بعد از این شروع رویایی با اتفاقاتی روبرو شد که خود از آن به عنوان شوکی بزرگ و ویران کننده یاد کرد.


شکایت اوئسکا اسپانیا از قدوس و اوسرشوند به نتیجه رسید تا محرومیتی چهارماهه همراه با جریمه ای 4 میلیون یورویی گریبانگیر ستاره دو ملیتی ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تلاش های وکیل این بازیکن برای تجدیدنظرخواهی در راستای کم کردن مدت محکومیت ادامه داشت سایت فرانسوی نزدیک به باشگاه آمیان از پایان زودهنگام و تلخ رقابت های سال 2019 برای سامان خبر داد.


به نوشته سایت courrier-picard فرانسه، سامان قدوس با وجود حضور متداوم در تمرینات روزانه آمیان تا اولین روزهای ژانویه 2020 اجازه بازی برای این تیم را ندارد از همین رو لوکا السانر سرمربی اسلوونیایی این تیم حسابی روی شماره 7 خود باز نکرده و ترجیح می دهد به سایر مهاجمانی که در اختیار دارد، میدان بدهد. با این تفاسیر قدوس که آگوست 2019 با حکم محرومیت از سوی فیفا روبرو شد عملا وداع تلخ و زودهنگامی با سال 2019 داشت و حالا باید در انتظار پایان دو ماه پایانی سال باشد تا دوباره فرصت حضور در میدان را به دست بیاورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرمربی فرش‌آرامحسن حسن‌زاده در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که با این تیم نتایج قابل قبولی هم کسب کرده‌بود، راهی لیگ عراق شد و هدایت تیم مصافی عراق را برعهده گرفت.

محسن حسن‌زاده گفت: پس از پایان فصل دو پیشنهاد از چین و عراق داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بیایم.

وی درباره این انتخاب گفت: مهمترین دلیل انتخاب هدایت تیم عراقی، جدا از نزدیکی راه، زمان پایان لیگ عراق بود. این لیگ تا خرداد ماه تمام می‌شود و پس از آن می‌توانم به لیگ ایران برگردم.

حسن زاده درباره تیم جدیدش افزود:مصافی در رده ششم جدول است و با توجه به اینکه لیگ عراق مرحله پی آف دارد، امیدواریم با حضور در بین ۸ تیم برتر، در مرحله پی آف هم حضور داشته باشیم.

سرمربی جدید مصافی عراق درباره دستیارانش در این تیم گفت: تمام اعضای کادرفنی عراقی هستند، اما دو بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارند.

وی درباره ادامه حضور خود در لیگ عراق برای فصل آینده افزود: فعلا تا پایان فصل قرارداد دارم و صحبتی در خصوص فصل آینده نکرده‌ام. باید ابتدا شرایط این تیم را در پایان فصل و پیشنهاد‌های لیگ ایران را بررسی کنم و در آن زمان تصمیم گیری می‌کنم.

 

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد