Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن بازیگران سینمای ایران پیام‌های تبریک جداگانه‌ای را برای موفقیت سینماگران ایرانی از جمله نوید محمدزاده، حامد بهداد، سعید روستایی و رضا میرکریمی در جشنواره‌های سینمایی منتشر کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، انجمن بازیگران سینمای ایران در پیامی موفقیت حامد بهداد را به جهت دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنتالیا برای فیلم سینمایی «قصر شیرین» تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است: «جناب آقای حامد بهداد، دریافت جایزه ارزنده بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آنتالیا توسط جنابعالی، موجب افتخار و سربلندی هر چه بیشتر بازیگران سینمای ایران شد، این موفقیت را به شما و همه دست اندرکاران سینما و مردم هنردوست ایران صمیمانه تبریک می‌گوییم.»

همچنین انجمن بازیگران پیامی را خطاب به سیدرضا میرکریمی برای دریافت جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم آنتالیا به این شرح منتشر کرد: «جناب آقای رضا میرکریمی، کسب جایزه بهترین کارگردان از جشنواره فیلم آنتالیا، افتخاری دیگر را برای سینمای ایران آفرید. این موفقیت را صمیمانه به شما و همه دست اندرکاران سینمای ایران تبریک می‌گوییم.»

این انجمن در پی کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم توکیو توسط نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «متری شیش و نیم»، این پیام تبریک را منتشر کرد: «جناب آقای نوید محمدزاده، کسب جایزه بهترین بازیگر از جشنواره توکیو توسط شما، موجب غرور و افتخار اهالی فرهنگ و هنر به ویژه بازیگران سینمای ایران شد، صمیمانه به شما تبریک می‌گوییم و برایتان موفقیت‌های روزافزون آرزو می کنیم.»

سعید روستایی هم جایزه بهترین کارگردانی را برای «متری شیش و نیم» از این جشنواره دریافت کرد و انجمن در پی موفقیت او این پیام را نشر داد: «جناب آقای سعید روستایی، دریافت جایزه بهترین کارگردان از جشنواره فیلم توکیو برگ دیگری به افتخارت سینمای ایران افزود این موفقیت را به جنابعالی و همه دست اندرکاران سینمای کشورمان تبریک می‌گوییم.»

بیشتر بخوانید: احترام برومند برای «قصر شیرین» دست به قلم شد نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حامد بهداد رضا میرکریمی سعید روستایی نوید محمدزاده متری شیش و نیم قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد

پوستر این دوره از فستیوال کن صحنه‌ای از فیلم کلاسیک ژاپنی «راپسودی در ماه اوت» را نشان می‌دهد که در سال ۱۹۹۱ در کن از صحنه رقابت حذف شد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، گویا کن دوست دارد تاریخ سینما را در محصولات رسمی خود یادآوری کند به همین دلیل پوستر امسال از این قاعده مستثنی نیست. این پوستر به خوبی با موضوعی که در جشنواره کن امسال به یک موضوع ژاپنی تبدیل شده است، همخوانی دارد.

در اوایل این هفته نیز کن اعلام کرد که امسال جایزه افتخاری نخل طلا را به استودیوی انیمه ژاپنی گیبلی (پسر و گوزن، روح دور) اهدا می‌کند و این اولین‌بار است که جشنواره فرانسوی بالاترین جایزه خود را به یک شرکت به جای یک هنرمند فردی اعطا می‌کند.

پوستر ۲۰۲۴ به هیئت منصفه امسال که توسط کارگردان باربی گریتا گرویگ رهبری می‌شود، نگاه خواهد کرد، در حالی که اعضای هیات منصفه فیلم‌های در حال اجرا برای نخل طلا را قضاوت می‌کنند.

۷۷ امین جشنواره کن در ۱۴ می‌با نمایش دوم کوئنتین دوپیو با بازی لیا سیدوکس و وینسنت لیندون آغاز می‌شود و تا ۲۴ می‌ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران حوان

tags # سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر