Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:46:16 GMT

وحدت و انسجام در استان بوشهر مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۱۲۱

وحدت و انسجام در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست با علما و روحانیون شهرستان عسلویه اظهار داشت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر مصوبات خوبی را داشتیم که ۵۱۳ میلیارد تومان اعتبارات سفر تاکنون تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مورد نیاز اسکله کنگان و انجام مراحل مناقصه آن خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم برای مقابله با آلودگی در پارس جنوبی در جریان است استقرار نظام پایش زیست محیطی در منطقه عسلویه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ ۱۰ میلیارد تومان برای نظام پایش زیست محیطی در منطقه عسلویه بیان کرد: برای رفع مشکلات زیست محیطی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و دولت دغدغه جدی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی ‌عسلویه تصریح کرد: جلسات کارگروه ملی رفع آلایندگی ‌در استان و کشور تشکیل شده است و اقدامات اساسی برای رفع آلیندگی شهرستان‌ها در دستور کار است.

گراوند با اشاره به اجرای بدون وقفه پروژه‌های استان بوشهر با وجود محدودیت‌های اعتباری تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها در استان بوشهر رفع جیره‌بندی آب است که پروژه‌های متعددی در این زمینه در دست اجرا است و برای اولین بار جیره‌بندی در بوشهر حذف شد.

وی به وحدت شیعه و سنی در نقاط مختلف استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: همزیستی مصالحت‌آمیز و اتحاد در شهرستان عسلویه سبب فراهم شدن زمینه توسعه و پیشرفت و تحقق مطالبات مردم شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای افزایش امید در جاممعه استفاده شود، افزود: امیدآفرینی زمینه تحقق مطالبات مردم و پیشرفت و توسعه است و برای تقویت امید در جامعه تلاش شود.

کد خبر 4765619

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه پارس جنوبی بوشهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد بارش باران پدافند غیرعامل بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و این امر با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با گرامیداشت یاد شهدای کارگر، گفت: تلاش در جهت تأمین معیشت خانواده‌، مانند جهاد در راه خداست.

وی با تأکید بر اینکه کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند، افزود: کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وزیر کار با بیان اینکه به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم و توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، گفت: پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار امروز با کارگران، تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت قرار می‌دهیم.

مرتضوی بیان کرد: امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی پدیدار می‌شود و همه توان دولت در این راستا به همگرایی رسیده است.

وی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و توجه به جهش تولید با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقتدار امروز کشور را مرهون مجاهدت کارگران عنوان کرد و افزود: همه این موارد با سرپنجه تدبیر و تخصص نخبگان کارگری محقق شده است.

مرتضوی با اشاره به معرفی منتخبین کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، گفت: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید به خوبی دنبال شود.

وی برگزیدگان جشنواره امتنان را سفیران جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید خطاب قرار داد و تأکید کرد: در حوزه‌های فولاد، انرژی، معادن، پزشکی، کشاورزی و … کارگران نمونه باید راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شد که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شده است.

مرتضوی اظهار داشت: در حوزه مسکن کارگران هم می‌توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد و می‌توان شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.

کد خبر 747832

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد