Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان و شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تاکید کرد و در ادامه به سفر رییس جمهور به سیرجان اشاره کرد و گفت: در این سفر یکی از بزرگترین پروژه‌های ذوب (پروژه ذوب شرکت جهان فولاد) کشور افتتاح خواهد شد.

"شهباز حسن‌پور" با اشاره به نشست مشترک استاندار کرمان، و مدیران عامل شرکت‌های مس، گل‌گهر، توسعه آهن و فولاد، گهر زمین و جهان فولاد گفت: در این نشست پروژه‌های آماده افتتاح در حوزه‌های صنعت و معدن سیرجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با مشارکت گل‌گهر و شرکت ملی مس پروژه ذوب دیگری در مجموعه جهان فولاد کلید بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برآنکه هیچ کدام از نیروهای بومی شرکت‌های پیمانکار با اتمام برخی از پروژه‌ها نباید اخراج شوند و باید در پروژه‌های جدید مشغول به کار گردند، تصریح کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مقرر شد، از طرف شرکت‌های صنعتی و معدنی برای کلیه افرادی که تمایل و آمادگی دیدن دوره‌های آموزشی را دارند، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با صنایع برگزار شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی عنوان کرد: در این نشست همچنین در خصوص پروژه انتقال آب خلیج فارس موارد مختلفی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پایان سال جاری خط انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان سیرجان برسد.

وی بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان و شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تاکید کرد و در ادامه به سفر رییس جمهور به سیرجان اشاره کرد و افزود: در این سفر یکی از بزرگترین پروژه‌های ذوب کشور افتتاح خواهد شد؛ ضمن آنکه پروژه‌های دیگری نیز آماده افتتاح هست که در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

اعلام جزییات سفر رییس جمهور به کرمان/ افتتاح بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال

تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود. دو تیم در نخستین دیدار نیمه نهایی روز یکشنبه پنجم فرودین ماه به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با خیالی آسوده‌تر در مسابقه دوم برابر حریف قرار گیرند. در دیدار دوم میان دو تیم هم، فولاد به پیروزی رسید تا به فینال لیگ برتر والیبال مردان راه یابد.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز چهارشنبه شب برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند