Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت افزون بر هشت هزار میلیارد تومان  به صورت بلاعوض به سیل زدگان کشور خبر داد.
محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان یک هزار واحد مسکن مددجویی استان در رشت اظهار داشت:  سال گذشته بیش از  ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت به سیل زدگان وارد شد که  بیش از هشت هزار میلیارد تومان به صورت  بلا عوض و هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت تسهیلات به سیل زدگان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح یک هزار مسکن مددجویی استان  افزود: نظام غیر از برنامه  برای توسعه کشور ، در ۲۹ بخش و ۱۵ حوزه فرا بخشی تحت چارچوب  به عنوان قانون برنامه ششم توسعه در حال اجراست که اثار ان برای توسعه کشور هویدا خواهد بود.وی با بیان اینکه آثار آن در زیرساخت های کشور از جمله راهها، راه اهن، فرود گاه و سدهادیده می شود،  تصریح کرد: در کنار آن دولت خودش را موظف می داند تا برای کسانی که از امکانات  کمتر  کشور برخوردار هستند ، اقداماتی انجام دهد  که ساخت خانه  در بافت فرسوده برای مسکن اقدام شود ، با هماهنگی کمیته امداد یک برنامه تکمیلی صرفا برای محرومان اغاز کرده ایم که مسکن محرومان است که در کنار آن اشتغال  را نیز انجام می دهیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  گفت: تلاش ما اینست که در کنار  توسعه کشور به صورت اصولی به صورت  ویژه برای محرومان نیز کار انجام دهیم .وی تصریح کرد: ساخت دو هزار واحد مسکونی از سال گذشته را در گیلان اغاز کرده ایم که  امروز  یک هزار واحد افتتاح شد و امیدواریم۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد باقی مانده را بتوانیم تا دهه فجر  امسال در اختیار  مردم قرار دهیم. برچسب ها: محمد باقر نوبخت ، سیل زدگان کشور

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت سیل زدگان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد

یادگار محمدی سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد پنج هزار و ۸۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحد‌های تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام هدف از نمونه برداری و آزمون کالا‌های تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استاندارد‌های ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی با واحد‌های متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه به زنجیره تولید از تورم جلوگیری می کند
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت