Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: مسابقه حساسی را داریم و این مسابقه برای هر دو تیم شش امتیازی است.

وی با اشاره به اینکه برای خروج از بحران به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم اضافه کرد: با تمرینات انجام شده و صحبت‌هایی که در طول هفته داشتیم، امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم پیروز مسابقه فردا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خواستار حمایت هواداران از این تیم در مسابقه فردا شد و بیان کرد: امیدوارم با حمایت هوادارات به هر سه امتیاز مسابقه فردا دست یابیم و شاهد شرایط بهتری برای تیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران از ما هر سه امتیاز را می‌خواهند تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط خوبی داریم و برای کسب پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم.

کریمیان با اشاره به اینکه در صورتی که شیرزادی به مسابقه فردا نرسد از بازیکنان جوانان تیم استفاده می‌کنیم، افزود: ابراهیمی برای بازی در پست دفاع چپ آماده است و روحیه بازی را هم دارد.

وی با اشاره به اینکه با جان و دل به عنوان سرباز برای تیم شاهین کار خواهم کرد اظهار داشت: به باشگاه شاهین مدیون هستم و امیدوارم مردم هم خاطره خوبی از ما در ذهنشان داشته باشند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با حضور کم‌تعداد خبرنگاران در نشست خبری نیز گفت: انتظار داریم همه کمک کنند تا شرایط تیم بهتر شود و خبرنگاران بیایند و ما را به چالش بکشند و پویا باشد. نبود پویایی خیلی بد است.

کد خبر 4765644

منبع: مهر

کلیدواژه: سيرجان بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تیم گل گهر سیرجان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد بارش باران پدافند غیرعامل بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود