Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به صورت هفتگی (روز‌های پنجشنبه هر هفته) در مناطق حاشیه‌ای استان برگزار می‌شود.

بابک محمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به صورت مداوم، اواخر هر هفته در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: این اردوی یک روزه، معمولا روز‌های پنجشنبه با حضور حدود ۱۰ جهادگر برادر دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه ادامه داد: در این اردو، خدمات آموزشی به دانش آموزان مقطع ابتدایی این مناطق ارائه می‌شود و کلاس‌های تقویتی برای آنان برگزار می‌کنیم.
وی ابراز کرد: البته هر ساله و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، اقلام آموزشی را بین این دانش آموزان توزیع می‌کنیم و هزینه‌های آن از محل کمک‌های دانشجویی تامین می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردو جهادی بسیج دانشجویی کرمانشاه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر