Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما در فرودگاه امام (ره) توسط متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد. تاریخ انتشار: 15:08 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۶۴۱ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ارتقاء ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه امام (ره) اظهار کرد: استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما (ILS) در این فرودگاه از روز گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوشخو گفت: عملیات استقرار این سامانه کمک ناوبری توسط متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بعنوان مسئول سامانه‌های ناوبری فرودگاه بین المللی امام (ره) از روز گذشته آغاز شده و پس از اتمام عملیات، این سامانه آماده سرویس دهی به پرواز‌های ورودی خواهد بود.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون باند ٢٩ راست فرودگاه امام (ره) مجهز به سامانه کمک ناوبری فرود دقیق است بیان کرد: دومین سامانه کمک ناوبری ILS برای باند ١١ چپ در حال استقرار است.

خوشخو ادامه داد: فرودگاه بین المللی امام (ره) از اهمیت ویژه‌ای در صنعت حمل و نقل کشور برخوردار است از همین رو به روز رسانی سامانه‌های کمک ناوبری این فرودگاه مطابق با استاندارد‌های داخلی و بین المللی در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: استفاده از سامانه کمک ناوبری ILS فرود ایمن هواپیما‌ها در زمان کاهش دید افقی را امکان پذیر کرده و از بروز تاخیر در پرواز‌های ورودی و برگشت پرواز‌ها به دلیل شرایط جوی نامساعد تا حد بالایی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه اما خمینی ناوبری هواپیما فرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری گفت : این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت و «عبدالله بن سعود العنزی» سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج‌هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: همه پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

چلندری خاطرنشان‌کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟