Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان در زمره دانشگاه های موفق کشور است، گفت: دانشگاه گیلان می تواند در تهیه سند آمایش سرزمینی مشارکتی موثر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان ؛ ظهر امروز در نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان و دانشگاهیان استان با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دانشگاه گیلان را قطب بزرگ توسعه علمی استان خواند و گفت: دانشگاه گیلان می تواند در تحقق سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه، برش استانی و سند آمایش سرزمینی که نقشه راه توسعه استان است، نقش موثر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه گیلان اقدامات خوبی را در حوزه پژوهش در کنار رویدادهای علمی به ارمغان آورده ، تصریح کرد: این مرکز علمی در همه ادوار به ویژه در دولت دهم و یازدهم به عنوان دانشگاه فناور اقدامات خوبی را در پیش گرفته و در زمره دانشگاههای موفق کشور است.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهم در عرصه فرهنگی و ورزشی که توافقنامه آن با حضور وزیر علوم به امضا رسیده، برگزاری جشنواره های ورزشی به میزبانی دانشگاه گیلان است که در این رویداد بیش از شش هزار دانشجو از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

 دکتر زارع از آمادگی استان گیلان برای برگزاری این جشنواره ورزشی خبر داد و گفت: در جهت اجرای هر چه بهتر این رویداد نشست های منسجم و تخصصی برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه گیلان اظهار داشت: در جهت تکمیل زیرساخت های آموزشی استان و بهره وری این مجموعه بزرگ علمی، ساختمان دانشگاه علوم پایه و ساختمان دانشگاه مکانیک با مساعدت سازمان برنامه و بودجه تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید: تصویب 250 میلیارد تومان از طریق فاینانس برای جاده خرم‎ آباد - پلدختر آغاز وام برای سفرهای ارزان!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو سازمان برنامه و بودجه سند چشم انداز مشکلات هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد دوستار را به عنوان «سرپرست دانشگاه گیلان» منصوب کرد.

وزیر علوم دراین حکم انتصاب خطاب به محمد دوستار تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

دکتر محمد دوستار (زاده رشت_۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رییس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

کد خبر 6079958

دیگر خبرها

  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس