Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:35:25 GMT

تشدید بحران «سرپرست موقت» در فدراسیون‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۲۲۸

دوره ریاست چهارساله مهرداد علی قارداشی بر فدراسیون تنیس روی میز به پایان رسید تا بحران سرپرستان موقت در فدراسیون های ورزشی ایران سنگین تر نیز بشود.

به گزارش تابناک ورزشی، خبر رسیده که فدراسیون تنیس روی میز هم با پایان دوره ریاست مهرداد علیقارداشی به جمع فدراسیون‌هایی پیوست که باید در انتظار برگزاری انتخابات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قارداشی در ۱۶ آبان سال ۹۴ با کسب ۳۵ رای از ۳۹ آرا ماخوذه به عنوان رییس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد و اکنون در ۱۶ آبان ۹۸ دوره چهار ساله ریاست او به پایان رسیده است. هنوز مشخص نیست سرنوشت این فدراسیون در آستانه المپیک توکیو چه خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون تنیس روی میز باید منتظر تعیین سرپرست از سوی وزارت ورزش و سپس انجام مراحل برگزاری انتخابات باشد. اکنون فدراسیون‌های والیبال، دوومیدانی، تنیس، همگانی، جانبازان و معلولان، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، پزشکی ورزشی منتظر تعیین تکلیف و برگزاری انتخابات هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی تابناک ورزشی قارداشی پینگ پنگ ریاست تنیس روی میز سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد