Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الاهلی موفق شد این هفته تا با پیروزی برابر الاتحاد، دربی حساس جده را مال خود کند و تا جایگاه سوم جدول بالا برود.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الاهلی موفق شد در هفته نهم مسابقات در ورزشگاه خانگی به مصاف دیگر تیم شهر جده، الاتحاد برود و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز شود. عمر السوما و عبدالفتاح عسیری دو گل شاگردان گروس را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الاهلی با این برد 17 امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت، این تیم با الهلال و النصر دیگر تیم های بالای جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد، پس از برد پاداشی از سوی مدیر باشگاه معادل با یک میلیارد و 750 میلیون تومان به این تیم داده شد تا بین بازیکنان تقسیم شود.

 

امیر بن مسعود مدیرعامل باشگاه الاهلی وعده فوق العاده ای به شاگردان گروس داده که در صورت قهرمانی آن را محقق می کند، هنوز از سوی باشگاه و یا بازیکنان اعلام نشده که این جایزه فوق العاده چه خواهد بود اما قطعا همه بازیکنان را ترغیب می کند تا با جان و دل بیشتری برای موفقیت بازی کنند.

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده اند. رئال میزبان است و روحیه ای مضاعف دارد ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می شود اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکوهای زیادی دیده ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می تواند امشب برنده شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یکسره کنند.»

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی
  • پاتریک کلایورت و انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا / فیلم
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران