Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح ها شامل افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دوین و شهر زیارت و کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری و اورژانس جوادالائمه و پایگاه سلامت شهری سعدی بود که مجموع زیربنای طرح های بهره برداری شده، سه هزار و ۱۰۰ متر مربع است که ۳۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در آیین کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری سعدی گفت: امید می رود عملیات ساخت ۲ طرحی که کلنگ زنی شد تا پایان سال به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسینعلی شهریاری اظهار داشت: همچنین از مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی انتظار می رود منابعی که وعده شده به موقع پرداخت شود.

وی افزود: اگر عملیات ساخت طرح ها طولانی شود امید در جامعه کم رنگ می شود و به همین دلیل باید کاری کرد که طرح ها در کوتاه ترین زمان بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به وجود تمام امکانات در مرکز جامع خدمات سلامت و نبود دندانپزشک گفت:  بهتر است در سطح مراکز سلامت روستاها از بخش خصوصی برای دندانپزشک کمک گرفت زیراکه به ازای هر ۱۵ هزار نفر جمعیت، یک پزشک در این رشته لازم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی هم گفت: بیش از ۴ سال است که پی گیر ساخت ۲ پایگاه سلامت در این شهرستان بودیم که به دلیل نبود زمین این کار به تاخیر افتاد.

سید احمد هاشمی اظهار داشت: سعی بر این است از کمک های خیرین برای اجرای چنین طرح ها استفاده زیادی شود.

به گزارش ایرنا مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شیروان شامل بخش های پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان، روانشناس و مامایی است.

هم اینک این شهرستان، ۱۹ مرکز خدمات جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت دارد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح شیروان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شیروان بهداشت و سلامت افتتاح طرح شیروان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • ۶ مرکز جامع سلامت روستایی قم به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در هرمزگان