Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در جریان بازدید از منطقه عین۲ و کوی مشعلی اهواز درخصوص مشکل پس زدگی فاضلاب بیان کرد: هیچ کجای استان خوزستان مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز را ندارد، اگر لازم باشد مسئولان باید از استان های دیگر درخواست کمک کنند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: پیش از حضور در منطقه، مشکل فاضلاب اهواز را با دفتر مقام معظم رهبری در میان گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری تامین اعتبار مالی برای رفع مشکل فاضلاب در اهواز ادامه داد: بنده از سوی نظام و مقام معظم رهبری ماموریت دارم مشکلات استان به ویژه کلانشهر اهواز را پیگیری کنم.

وی یکی از مناطق دارای مشکل فاضلاب را کوی مشعلی عنوان کرد و گفت: ۲ ماه پیش در بازدیدی که از این منطقه داشتم تقریبا تمام آسیب ها شناسایی شدند و برای رفع آنها از سوی مسئولان برنامه ریزی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اقداماتی از ۲ ماه قبل تاکنون در زمینه رفع مشکل فاضلاب و خدمات رسانی شهرداری اهواز در این منطقه صورت گرفته است.

بامداد روز پنجشنبه استاندار خوزستان، مدیرعامل آبفای اهواز و امام جمعه اهواز به منطقه عین۲ رفته بودند تا از طرح های اصلاح شبکه فاضلاب بازدید کنند، ظهر امروز امام جمعه اهواز بار دیگر با حضور در این منطقه نماز ظهر را با حضور جمعی از اهالی در این منطقه اقامه کرد.

محله عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز است که ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

منطقه عین از مناطق محروم کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که در سیل فروردین بسیاری از منازل این منطقه دچار آبگرفتگی شد و مردم به دلیل بافت فرسوده این منطقه خسارت‌ زیادی دیدند.

برچسب‌ها سید عبدالنبی موسوی فرد حاشیه نشینی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حاشیه نشینی خوزستان اهواز حاشیه نشینی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا شعار سال به خوبی تحقق یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی مویدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز 1403 در انتظامی کردستان اظهار داشت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1403 و تقارن آن با بهار قرآن از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی قدردانی کرد و گفت تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

وی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

مویدی در بخشی دیگر از سخنان خود به نامگذاری شعار سال 1403 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در توید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ابراز داشت: از خداوند متعال، سلامتی عاقبت بخیری و توفیق روزافزون همه مجاهدان نظم و امنیت را مسئلت داشته و سالی توام با سلامتی، سرافرازی، پر رزق و روزی و شادکامی برای تمام همسنگران و تمام ملت ایران آرزومندم.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام شده پلیس در طول سال گذشته در کردستان پرداخت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند