Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بابیان اینکه انس نوجوانان با اینترنت باورهای دینی آنان را نشانه گرفته است،گفت: همان‌گونه که باید از سرمایه‌های خود محافظت کنیم باید با آفت‌هایی که آینده انقلاب را تهدید می‌کند مقابله کنیم. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:استعمارگران پیش‌بینی کرده بودند با توطئه و فشار بر جمهوری اسلامی، انقلاب به چهل‌سالگی نخواهد رسید اما بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خط بطلانی بر نیت‌های پلید دشمنان و توطئه گران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اجرای این بیانیه نویددهنده پیشرفت و امید برای آیندگان است، برخی ادعا می‌کنند که منظور از گام دوم این است که نتایج گام اول را در مرحله دوم می‌بینیم اما درواقع گام دوم ادامه گام اول بوده و پیشرفت‌های چشمگیرتری را در این گام شاهد خواهیم بود.

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) صیانت از دستاوردهای گذشته و شناخت سرمایه‌های معنوی و انسانی را، مسیر رسیدن به مقصد گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد : امام خمینی(ره) با سرمایه‌های ایمانی و انسانی مردم و ایمانش به امداد معنوی، سبب پیروزی حق بر باطل شد.

آیت‌الله مصباح یزدی: نسبت به ایمان نسل آینده رسالت و وظیفه مهمی برعهده‌ داریمآیت‌الله مصباح یزدی: آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکرات تنها به دنبال منافع خود بودندآیت‌الله مصباح یزدی: امام (ره) با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و جامعه شیعی کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ادامه داد: باید سرمایه‌های خود را شناسایی کرده و آن‌ها را راکد نگذاریم بلکه درراه گام دوم این سرمایه‌ها را مورداستفاده قرار دهیم، نکته مهم دیگر این است که نباید دشمن بتواند این سرمایه را از ما بگیرد.

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به دوران سیاه رژیم شاهنشاهی افزود: در زمان طاغوت نفت را ارزان می‌خریدند و سلاح باقیمت بالا به ایران می‌فروختند و توقع داشتند هرکجا که آن‌ها می‌گویند ایران وارد جنگ شود اما امام راحل بازنده کردن نور دل‌ها و استفاده از نیروهای کارآمد ذلت و فرهنگ استعماری را از میان برد.

وی با اشاره به آفات فضای مجازی گفت: برنامه‌های رایانه‌ای که در بین کودکان رایج است آفت بزرگی است که می‌تواند سرمایه ایمانی نسل ما را به باد دهد چراکه درگذشته به‌جای این امور، کودکان در محافل و نماز جماعت‌ها شرکت می‌کردند اما دشمن امروز در این فضاها آسیب‌های بزرگی را قرار داده است.

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به آسیب‌های فرهنگی و توطئه دشمنان گفت: امروز انس نوجوانان با اینترنت ، باورهای دینی و کانون خانوادگی آنان را نشانه گرفته و این آفت جانشین درس و خانواده و شرکت در نماز جماعت شده که سرمایه ایمانی نسل جوان ما را به باد می‌دهد.

آیت الله مصباح یزدی بابیان اینکه وابستگی جوانان به اینترنت خطری جدی از سوی دشمن است،خاطرنشان کرد:همان‌گونه که باید از سرمایه‌های خود محافظت کنیم باید با آفت‌هایی که آینده انقلاب را تهدید می‌کند مقابله کنیم.

انتهایی پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه پای حرف خود ایستاده و وعده صادق همین را اثبات کرد
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند