Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:35:50 GMT

امامعلی: هدف پیکان همچنان بالای جدول و سهمیه است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۴۲۰۸

به گزارش ایلنا، فراز امامعلی بار دیگر توانست با گل خود تیمش را به نتیجه برساند و اینبار سه امتیاز ارزشمند جدال با سایپا نصیب شاگردان حسین فرکی شد.

فراز امامعلی، مهاجم پیکان که در این دیدار با ضربه سر موفق به ثبت گل سه امتیازی تیمش شد درباره این جدال گفت: بازی تک موقعیت‌ها بود. توانستیم از فرصت استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عدم جذابیت این دیدار گفت: بله، قبول داریم بازی جذابی نبود اما مطمئنا در شرایط شکل گرفته زمین بازی نقش داشت. در نیمه دوم واقعا بدن‌ خودمان هم درد گرفت. امیدوارم یک فکری برای چمن ورزشگاه کنند.

مهاجم پیکان درباره هدف تیمش گفت: ما هدف مان بالای جدول است و امیدوارم که بتوانیم سهمیه را بگیریم و انشاالله در جمع بالانشینان جدول حاضر باشیم و این هدف ماست ان شاالله.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران فراز امامعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر امروز (یکشنبه) با دو دیدار به پایان می‌رسد و دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی خواهند رفت.

* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک ساعت ۱۶:۳۰

جدال تیم‌های ۳۰ امتیازی و میانه جدولی لیگ برای ارتقای جایگاه‌شان در جدول رده بندی. ذوبی‌ها که پس از استعفای ربیعی و بازگشت دوباره او به تیم، تراکتور را در هفته بیست‌وسوم با چهار گل در تبریز شکست دادند، چند روز پیش در دیداری عقب افتاده دربی اصفهان را به سپاهان واگذار کردند. این تیم اصفهانی که در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته، حالا در تقابل با تیم مجتبی حسینی به دنبال افزایش امتیازات و پیروزی در این دیدار خانگی خواهد بود. حسینی که زمانی در ذوب آهن بود به دنبال کسب پیروزی برابر تیم سابق خود است.

* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان ساعت ۱۷

گربه سیاه سپاهان در فصل‌های اخیر حالا رقابت نزدیکی با این تیم در جدول رده‌بندی دارد. شاگردان تارتار در ملوان که در نیم‌فصل نخست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پُر ستاره مورایس را در اصفهان شکست دادند، اکنون با ۳۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند و با توجه به اُفت تراکتور در هفته‌های اخیر، می‌توانند با تکرار برتری مقابل سپاهان چشم امید به کسب سهمیه آسیایی نیز داشته باشند.

از سوی دیگر سپاهان که بخت قهرمانی در فصل جاری محسوب می‌شد، با عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر کورس قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس باخته و حالا برای کسب سهمیه و از دست نرفتن کور سوی امیدش در انزلی کار سختی خواهد داشت. تیم مورایس با ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان ۲ - هوادار ۲
گل‌گهر سیرجان ۲ - استقلال خوزستان ۲
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس ۳
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال ۳ - شمس آذر قزوین ۲
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس