Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار صدرا روز  پنج‌شنبه در این باره گفت: با اعلام  برخی فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر صدرا مبنی بر حذف کلمه شهید از تابلوی معابر عمومی این شهر بازدیدی از محل های ذکر شده انجام گرفت که در پی آن مشخص شد تعدادی از خیابان‌ها و کوچه های شهر صدرا که مزین به نام مقدس شهدا است از عنوان "شهید" در تابلو آنها استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد پرنیان افزود: بعد از مشخص شدن این موضوع اقدامات لازم برای اصلاح آن توسط شهرداری این شهر جدید انجام شد و نام مقدس شهید بر تابلو تمامی کوچه ها و خیابان هایی که این عنوان در آن درج نشده و یا حذف شده بود درج گردید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی اصلاح تابلوهای شهر صدرا در مدت یک روز انجام شد،بیان کرد: عنوان شهید بر روی تابلو خیابان شهید دستغیب شمالی و جنوبی و حدود شصت کوچه منتهی به این خیابان وجود نداشت که پس از بررسی های اولیه مشخص شد این تابلوها در دوره های گذشته مدیریت شهرداری صدرا ساخته و نصب شده بود و ابتدا عنوان شهید بر روی آنها وجود نداشته اما اکنون تمام این کوچه ها و خیابان شهید آیت الله دستغیب به نام مقدس شهید متبرک و مزین شده است.

شهردار صدرا عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم که هر کوچه و خیابانی در صدرا که نام یک شهید بر آن گذاشته اما کلمه مقدس شهید بر روی آن درج نیست و یا حذف شده است با سامانه ۱۳۷ شهرداری صدرا تماس گرفته تا سریعا نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

شهر جدید صدرا در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها شركت عمران شهرهای جديد شهدا شهرصدرا شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت عمران شهرهای جديد شهدا شیراز شركت عمران شهرهای جديد شهدا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز