Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کریمی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی شهر آزادشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای ساخت این مکان ورزشی، زمین چمن، پیست دو و میدانی و فنس‌کشی دور محوطه آن بود که تا این لحظه این تعهدات پایان یافته و به مجموعه شهرستان تحویل داده شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: در چند نقطه از زمین نیاز به اصلاحات جزیی وجود دارد که پیمانکار موظف است تا آنها را نیز هرچه سریعتر مرتفع سازد و تا پایان این موارد سپرده ۱۰ درصدی که به صورت ضمانت از پیمانکار نزد ما وجود دارد تحویل داده نخواهد.

کریمی گفت: براساس تقاضای مسئولان استانی، شهرستانی و نماینده شهرستان، برای تامین روشنایی زمین چمن مصنوعی و استفاده فوتبال‌دوستان از این فضا در شب تصمیم گرفته شد اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تجهیز این مجموعه به سامانه روشنایی در نظر گرفته شود که بزودی با تخصیص این اعتبار شاهد بهرهمندی محوطه از نور در شب خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدید خود از سه مجموعه ورزشی که بوسیله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سه شهر آزادشهر، گمیشان و کلاله در حال اجراست بیان کرد: وضعیت زمین چمن آزادشهر مطلوب و قابل استفاده است و عدم بهره‌مند نشدن ورزشدوستان آزادشهری از این مجموعه به دلیل تامین نشدن نیروی انسانی برای این مجموعه است که بایستی از سوی مسئولان شهرستان انجام شود.

نماینده شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نداشتن زمین مناسب برای تمرین، اصلی‌ترین دغدغه فوتبالیست‌های آزادشهری بود که این مشکل با احداث زمین چمن مصنوعی مرتفع شده و چنانچه نواقص پایانی کار نیز حل شود مشکلی در خصوص در اختیار قراردادن این مجموعه به ورزشکاران نخواهیم داشت.

علیرضا ابراهیمی افزود: براساس توافقات اولیه با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تجهیز زمین چمن مصنوعی آزادشهر به روشنایی موافقت شدد که تلاش خواهیم کرد هفته آینده این اعتبار تخصیص یابد تا بتوانیم با اتمام این پروژه، در دهه مبارک فجر افتتاح کامل این مجموعه ورزشی را برای شهروندان انجام دهیم.

زمین چمن مصنوعی شهر آزادشهر واقع در کمربندی شهید کوهساری با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی در سال ۹۲ کلنگ زنی شد که در چند مقطع به دلیل تغییر پیمانکار ساخت آن متوقف شد و پس از ۶ سال، مسئولان قول افتتاح کامل این پروژه را در دهه فجر سالجاری می‌دهند.

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

برچسب‌ها گلستان آزادشهر ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان آزادشهر ورزشی گلستان آزادشهر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری همزمان با ظهر پنج‌شنبه در شاهرود افتتاح شد.

محسن نظری پارک علم و فناوری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره این طرح بیان کرد: رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی محور اصلی این مرکز است.

نظری با بیان اینکه هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی دیگر محور فعالیت‌های این مرکز است، ابراز کرد: این مرکز می‌کوشد تا هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی را صورت دهد.

وی گفت: مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مرکزی تخصصی با رویکرد تقاضا محور و با بکارگیری امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های حرفه‌ای است.

کد خبر 6081965

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان