Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مسابقات عصر امروز با حضور علیرضا پاکدل ریس فدراسیون هندبال کشور، غلامعلی اکبرآبادی سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.
این مسابقات با عنوان جام یادبود سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به مدت یک هفته در استان قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: هندبال یکی از رشته‌های ورزشی مهیج در کشور محسوب می‌شود که امیدواریم بعد از این مسابقات بتوانیم به انتخاب نفرات برگزیده برای تیم ملی اقدام کنیم.
داوود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در این مسابقه اظهار داشت: با تلاش‌هایی که در خانه ملت صورت گرفته از محل ارزش افزوده مالیات بودجه ورزشی کشور سه برابر شده است و امید است که ورزشکاران این رشته ورزشی پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا به اهتزاز درآورند.
در پایان این مسابقات به چهار تیم برتر هندبال جوایزی اهداء می‌شود.

مسابقات هندبال جوانان باشگاههای کشور با حضور 24 تیم از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال استان قزوین ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال استان قزوین ورزشی فدراسیون هندبال استان قزوین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، پنجمین اردوی تیم هندبال جوانان ایران از امروز در تهران آغاز می‌شود و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.    شریف مومن مصری، سرمربی تیم هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.   امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، ابوالفضل مجیدی، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح الله عادلخانی، نیما باقری، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، بنیامین خداوردیان، سروش مرادلی، محمدحسن خادمی، سید مهرشاد دانشی، احمد رضا آرام، علی امیر یوسفی، مهران اکبری و مهدی دارینی ۲۱ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.    کورش غفاری (سرپرست)، شریف مومن حجازی (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، محمد جمالی (بدنساز) مهدی کیانی (آنالیزور) و رضا سرسنگی (ماسور) کادر فنی تیم هندبال جوانان را تشکیل می‌دهند.    تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد امسال برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • آغاز مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ها آغاز شود
  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ ها آغاز شود
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان