Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از ابتدای شهریور امسال تاکنون حدود ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شده است. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای شهریور ماه سالجاری که اعتبارات رونق تولید سال 98 ابلاغ شده که تاکنون 8 طرح و واحد تولیدی استان حدود 38 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال گذشته استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 790 میلیارد تومان به 205 طرح و واحد تولیدی در رتبه سوم کشور قرار گرفت.

به گفته وی در سال 98 نیز که ثبت‌نام آن از ابتدای شهریور ماه آغاز شده تاکنون 136 طرح برای دریافت 908 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و بررسی و پرداخت به بانک‌های استان معرفی شده‌اند که تا کنون 8 طرح و واحد تولیدی موفق به دریافت حدود 38 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده‌اند و بانک‌ها در حال بررسی جهت پرداخت به دیگر طرح‌ها هستند که از همه بانک‌ها تقاضا داریم در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح تسریع کنند.

معاون وزیر جهادکشاورزی: سالانه یک میلیون تن انار در کشور تولید می‌شودغنی‌سازی و تولید مجدد اورانیوم در فردو آغاز شدتوقف بخشی از تولید گاز در فاز 16 پارس جنوبی/ علت توقف تولید: نشتی گاز به دریا

طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره 18 گفت: از محل این طرح نیز 63 طرح جهت دریافت 443 میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون 2 طرح مبلغ 2.5 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را در استان دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون 166 طرح استان نیز برای دریافت 560 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند که 28 واحد موفق به اخذ 65.7 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۶۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

یادگار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اعلام این خبر، اظهار داشت: بازرسان استاندارد ایلام در سال گذشته 6529 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی تعداد 5818 فقره بازرسی و 711 فقره نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین 97 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان ایلام هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • برخی واحدهای تولیدی الوند حقوق کارگران را نمی‌دهند
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته