Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشحانیه به مصاف الریان رفت و در پایان به تساوی ۲ - ۲ رسید.

سعود فرهان در دقیقه نهم بازی الشحانیه را پیش انداخت و برتری این تیم تا پایان نیمه نخست ادامه داشت، اما با شروع نیمه دوم عبدالعزیز حاتم و سباستین سوریا در دقایق ۵۴ و ۶۰ برای میزبان گلزنی کردند تاحساب کار ۱ - ۲ به نفع الریان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین رضاییان مدافع ملی پوش کشورمان که از ابتدای بازی در ترکیب الشحانیه حضور داشت، دقیقه شصت و هشتم کار را به تساوی کشاند تا شاگردان خوزه مارسیای اسپانیایی از این دیدار خارج از خانه دست خالی بیرون نیایند و یک امتیاز با ارزش از حریف قدرتمند خود بگیرند.

الریان با این تساوی جمع امتیازاتش به ۲۲ رسید و با یک امتیاز کمتر از الدحیل در رده دوم قرار گرفت. الشحانیه نیز ۴ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول لیگ ستارگان قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونر‌های فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های گل‌گهر و استقلال خوزستان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۷:۴۵ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان و قائم اسلامی خواه در دقیقه ۹۰ گل‌های گل‌گهر را به‌ثمر رساندند.

در مقابل آسو رستم نیز در دقیقه ۹۰ و در دقیقه ۲+۹۰ محمود مطلق زاده گل‌های تیم استقلال خوزستان را رقم زدند.

خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان کد خبر 745853

دیگر خبرها

  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!