Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن گفت: توزیع آرد نامرغوب با ارقام مختلف در بین واحدهای نانوایی، یکی از دلایل مهم پخت و توزیع نان نامرغوب در بین مردم می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز؛ ابراهیم حقیقت رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: 270 واحد نانوایی دولتی و آزادپز در سطح شهرستان بروجن روزانه بیش از 175 هزار قرص نان را پخت و در بین مردم توزیع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 2 کارخانه آرد خوشه زرین و زاگرس آرد مصرفی واحدهای نانوایی را به صورت روزانه تأمین می کنند، افزود: این دو واحد تولیدی 15 هزار و 968 کیسه آرد را ماهیانه در اختیار اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن قرار می دهد.

 

ابراهیم حقیقت توزیع آرد نامرغوب با ارقام مختلف در بین واحدهای نانوایی را، یکی از دلایل مهم پخت و توزیع نان نامرغوب عنوان و اظهار داشت: آرد برداشت شده از مزارع کشاورزی نیازمند 3 تا 12 ماه خواب در سیلو می باشد.

 

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن گفت: تبدیل گندم به آرد پس از برداشت از مزرعه و جداسازی سبوس و نول (آرد گز) از آن، کیفیت آرد توزیعی را کاهش و منجر به پخت نان نامرغوب می شود.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نسبت به برخورد و قطع سهمیه آرد 14 واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی اقدام شده است، اضافه کرد: استفاده از دستکاه های صنعتی مستهلک و بکار بردن مواد و افزودنی های غیرمجاز دیگر دلیل پخت نان نان نامرغوب در شهرستان بروجن می باشد.

 

ابراهیم حقیقت گفت: 83 واحد آزادپز فاقد مجوز قانونی در سطح شهرستان بروجن وجود دارد که لازم است اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن و بهداشت و درمان نسبت به برخورد و تعیین تکلیف این واحدها اقدام نمایند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک، عمدترین محصول زراعی شهرستان میاندوآب است که امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت این محصول رفته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذرپرورشی‌گندم برای کشت در بین کشاورزان پیشرو شهرستان توزیع شده و با نظارت کارشناسان جهادکشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع‌گندم به کشت‌بذرمادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت‌بذرپرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی‌شده‌گندم در بین زارعان این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در ادامه گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول گندم، تاکنون ۲ هزار و ۸۷۵ تن انواع کود‌های‌شیمیایی یارانه‌دار در بین گندم‌کاران این شهرستان توزیع شده و از محل اعتبارات طرح خوداتکایی گندم هزار و ۵۵۰ لیتر کودریزمغذی به صورت رایگان در راستای افزایش کیفیت محصول تولیدی در بین زارعان منطقه توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان