Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:59:38 GMT

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خیرین سلامت در شیروان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۵۲۲۰

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خیرین سلامت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی طی امروز تعدادی از پروژه های خیرین سلامت در شهرستان شیروان با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت در کشور افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دوین شهرستان شیروان به مساحت 500 متر مربع که در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده بود طی امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن دو پایگاه سلامت شهری جوادالائمه (ع) و سعدی که هر کدام در زمینی به مساحت  300 مترمربع که توسط شهرداری شیروان اهدا شده بود کلنگ زنی شدند، برای اجرای این دو پروژه اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری زیارت شهرستان شیروان به مساحت 500 متر مربع که در زمینی به وسعت دو هزار متر ساخته شده است از دیگر برنامه های سفر دبیر کل مجمع خیرین سلامت به شهرستان شیروان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری