Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده و خواننده که به‌تازگی کنسرت خود را در لس‌آنجلس برگزار کرده است، نسبت به حمله کاربران فضای مجازی و انتقاد منتقدانش واکنش نشان داد.

او با انتشار عکسی از کنسرتش در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس، در پستی اینستاگرامی نوشت: «باید سکوت کنی و به جای قانع کردنِ آدم‌ها، استوار و مصمم، مسیرِ هدف‌هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی‌توانی، که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی !
تو محدود به زمان و مکان و نظرها نیستی و برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای، توضیحی به هیچکس بدهکار .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که پیروزی را با فقط با عمل نشان می‌دهند، نه با کلام ... بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب، آیه‌های رکود بخوانند ، تو راه خودت را برو ... مادامی که به مقصد رسیدی؛ خودشان مفهومِ توانستن را به چشم می‌بینند.
و می‌پذیرند باورهایی فراتر از باورِ آنها هست که به اهدافی فراتر از اهداف آنها می‌رسد.
و یاد می‌گیرند که بعد از این، هیچکس را از دریچه توان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند.
جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش ...
فراموش نکن؛ دنیا به آدم‌های بلند پرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد !»

۵۷۲۴۵

کد خبر 1318601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا گلزار نوازنده و آهنگساز خواننده کنسرت آژانس بین المللی انرژی اتمی باشگاه پرسپولیس عراق ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال اروپا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در جنوب لبنان علیه اسرائیل رسماً یک جنگ قدرتمند در جریان است. هیچکس نمیتوانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت رامتوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید و فعالیت شرکتهای اسرائیلی را متوقف کرد.هیچکس فکرش را هم نمیکرد. حمایت مالی ونظامی ایران ازمقاومت فلسطین مخفی نیست. ایران به مقاومت به شکلی قدرتمندانه کمک میکند واین یک واقعیت است که سالهاست درجریان است و همه میدانند. در ایران یک تصمیم استراتژیک گرفته شده که این حمایت ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد