Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین حسنوند شامگاه پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه پیرو دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مبنی بر دولتی کردن داروخانه هایی که در دست پیمانکاران بخشی خصوصی است، اولین داروخانه مربوط به بیمارستان شهر دورود به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد، اظهار داشت: در ادامه داروخانه های کوهدشت، نورآباد و الشتر نیز به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برایجذب نیروهای داروخانه های مذکور، برگزاری آزمون را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: آزمون جذب نیروها در شهرستان های مذکور برگزار شد و طی هفته آینده در این شهرها حضور می یابیم و افراد مصاحبه می شوند.  

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزایش درآمد دانشگاه و حل مشکلات و کاهش بدهی ها را یکی از اهداف دولتی کردن داروخانه ها برشمرد و افزود: یکی دیگر از اهداف نیز کمک به تامین دارو در استان است، دانشگاه علوم پزشکی برای تامین دارو در این برهه که تحت تحریم هستیم تلاش می کند تا بتوانیم مشکلات دارویی استان را حل کنیم.

حسنوند خاطرنشان کرد: در یک ماه آینده نیز داروخانه های پلدختر، ازنا و بروجرد به بخش دولتی واگذار می شوند.

کد خبر 4765886

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل بیرجند مشهد بارش باران قزوین تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان