Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرحسین کولیوند درباره جزئیات تازه از این زمین لرزه گفت: گزارش‌ تیم‌های ارزیاب و نیروهای امدادی حاکی از کشته شدن یک نفر در روستای ورنکش و مصدومیت ۱۵ نفر در دیگر مناطق بوده که البته با اعزام نیروهای اورژانس اقدامات درمانی برای مصدومان انجام شده است.

وی  متذکر شد: چند اتوبوس آمبولانس هم به این مناطق اعزام شده‌اند تا در امدادرسانی کمک حال نیروهای امدادی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5/9 ریشتر ساعت 2:17 بامداد استان آذربایجان شرقی را لرزاند که پس لرزه های این زمین لرزه همچنان ادامه دارد.

تیم‌های امدادی در این استان به حالت آماده باش قرار گرفته اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جواد گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو، بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلو گرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظراستان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های گونه آبزی در استان خبر داد و افزود: در این راستا در هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان، برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش اموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید