Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی گفت: گزارش‌های دریافتی از عوامل اورژانس مستقر در مناطق زلزله‌زده حاکی از این است که تا به این لحظه متاسفانه سه تن در زلزله استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: همچنین ۲۰ نفر در پی این زلزله دچار مصدومیت شدند که خدمات درمانی به آنان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 462048 برچسب‌ها زلزله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی

 علیزاده با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی به نقاط مختلف کشور حمل شد گفت: این ناوگان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ میلیون تن بار را جابجا کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا بیش از یک میلیون و ۷۱۹ هزار و ۲۴۵ برگ بارنامه صادر شد اظهار کرد: تعداد بارنامه‌های صادر شده در سال گذشته  نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود هفت درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان با احتساب وانت بار‌ها ۵۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه، رانندگان وسایل نقلیه باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و کل رانندگان دارای کارت هوشمند ۴۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

علیزاده ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۰ انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسه‌های حمل کالا و ۱۴ انجمن صنفی رانندگان وسایل نقلیه سنگین در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم