Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@12:57:40 GMT

پشت پرده بدهی ۷ میلیاردی پرسپولیس به یک شرکت!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۷۸۴

به گزارش خبرورزشی، پس از اینکه شرکتی برای بلیت فروشی با پرسپولیس قرارداد بست و مبلغ ۷ میلیارد تومان را به این باشگاه داد، اما ناگهان شرکت توسعه و تجهیز مسئول بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس شد تا این شرکت، سرخ‌ها را تهدید به شکایت کند.

به گزارش خبر ورزشی این اتفاق در زمان مدیریت ایرج عرب رخ داد و حالا سرخ‌ها با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌های گذشته این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از بازی آینده، بلیت فروشی بازی‌های آینده پرسپولیس را انجام می‌دهد، اما سرخ‌ها درصدد هستند تا با این شرکت توافق کنند.

گفته می‌شود این شرکت جدا از ۷ میلیاردی که به باشگاه پرسپولیس در زمیان مدیریت ایرج عرب پرداخت کرده، خواهان ۵ میلیارد غرامت هم شده است و جالب اینکه این شرکت بار‌ها به پرسپولیس هشدار داده بود که اگر تکلیف آن‌ها را مشخص نکنند خودشان جداگانه تصمیم به فروش بلیت الکترنیکی بازی‌های پرسپولیس می‌کنند و در بازی خانگی اخیر این تیم مقابل ماشین‌سازی اقدام به این کار کرد.

البته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد که این موضوع پیچیده‌ای نیست و مبلغ اولیه این شرکت را به آن‌ها پرداخت می‌کنیم تا این مشکل حل شود و البته مدیران سرخ‌ها به دنبال این هستند تا زودتر توافق کنند.

شاگردان کالدرون در بازی آینده لیگ برتر باید در خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، " علی اکبر محرابیان" در نشست مشترک با مدیران ارشد صنعت برق کشور با تاکید بر لزوم تسریع در فرایند اصلاح نظام مالی و اقتصادی صنعت برق کشور گفت: یکی از مشکلات کلیدی صنعت برق کشور در دهه‌های گذشته نبود نظام مالی مبتنی بر نظام بنگاه‌داری در این صنعت بود که منجر به تولید فراوان بدهی می‌شد و این مسئله فرایند توسعه در صنعت برق را نیز با اشکالات فراوانی رو به رو کرده بود.

وی افزود: با توجه به اختیاراتی که برنامه هفتم توسعه و دیگر قوانین بالادستی به وزارت نیرو داده است، باید نظام‌های مالی شرکت‌های فعال در صنعت برق به گونه‌ای اصلاح شود تا شرکت‌ها بر اساس سازوکار نظام بنگاه‌داری و اصول حاکمیت شرکتی مسیر توسعه خود را طی کنند و از روندهای گذشته که موجب انباشت بدهی در این شرکت‌ها می‌شد، فاصله بگیرند.

رشد قابل توجه تبادل برق در بورس انرژی

محرابیان با بیان این که مطابق با برنامه هفتم توسعه باید میزان معاملات خارج از بازار عمده فروشی صنعت برق به ۶۰ درصد برسد، گفت: وزارت نیرو گام اول را در اجرای برنامه هفتم محکم برداشت و در سال ۱۴۰۳ این بند را محقق کرد؛ مطابق این اقدام شرکت‌های توزیع و مشترکان بالای یک مگاوات از این پس باید برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی و در یک فضای شفاف و کاملاً رقابتی خریداری کنند.

وزیر نیرو پرداخت نقدی پول به نیروگاه‌ها در ساز و کار جدید را از محاسن اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در گذشته به دلیل اینکه پرداخت هزینه فروش برق به نیروگاه‌ها با تأخیر فراوانی انجام می‌شد، عملاً نیروگاه‌ها در فرایند توسعه و مدیریت امور جاری با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شدند که در روش جدید این مشکل برطرف خواهد شد.

محرابیان در خصوص دیگر محاسن اجرای این قانون گفت: اصلاح و توسعه متوازن صنعت برق در نقاط مختلف کشور، جبران بدهی‌های گذشته، استقرار نظام واقعی شرکتی در صنعت برق و در عین حال تأمین عادلانه منافع خریداران و فروشندگان برق کشور از دیگر محاسنی است که با اجرای این قانون محقق خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به رویه‌های گذشته که در آن شرکت‌های توزیع برق در حد اداره امور جاری تنزل پیدا کرده بودند، اظهار داشت: شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور باید به معنای واقعی کلمه به صورت شرکتی اداره شوند و درآمد و هزینه‌های خود را در یک رقابت سالم و شفاف تأمین و پرداخت کنند.

وزیر نیرو در همین رابطه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نبود استقلال کافی در شرکت‌های توزیع برق به ویژه در حوزه مالی، مشکلات فراوانی را به این شرکت‌ها تحمیل کرد که نتیجه آن اخلال در روند توسعه صنعت برق کشور و افزایش میزان بدهی شرکت‌ها با وجود فروش خدمات و انرژی فراوان بود.

کد خبر 6083220 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فراز کاویان تولید کننده پرده هوا در ایران
  • میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد
  • خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود
  • ۱۳ فیلم در زمستان گذشته روی پرده هنر و تجربه رفتند
  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir