Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه برای بیمه هنرمندان، از افزایش ۷۰ تا ۸۰ درصدی تعداد هنرمندان بیمه‌شده در فاصله زمانی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: اما همچنان فاصله نیازها و اقدامات برای بیمه هنرمندان وجود دارد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، سید عباس صالحی شامگاه پنجشنبه در  گرمسار اظهار داشت: در زمینهٔ بیمه هنرمندان تلاش داشتیم در حد مقدورات و نه انتظارات و نیازهایی که اهالی فرهنگ و هنر دارند اقداماتی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران قم زیرپوشش صندوق بیمه هنرمندان قرار بگیرندمشکل بیمه هنرمندان برطرف شد؛ دغدغه بیمه خبرنگاران را هنوز داریماردبیل|برطرف شدن مشکلات بیمه هنرمندان در مجلس پیگیری می‌شود

وی با بیان اینکه در فاصله 95 تا 97 درزمینهٔ بیمه هنرمندان، از نظر تعداد بیش از 70 درصد افزایش به ثبت رسیده است افزود: از نظر رقم و ریال نیز در این زمینه بیش از 2 برابر قبل هزینه شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه تقاضاها برای بیمه هنرمندان بسیار بیش از این‌هاست ابراز امیدواری کرد تا با گشایش منابع اعتباری فاصله میان اقدامات و تقاضاها در این زمینه کاهش یابد.

صالحی از سمنان به‌عنوان استانی با گنجینه فراوان در حوزه فرهنگی، هنری و تمدنی نام برد و افزود: در برنامه‌های مختلف رویدادی در این استان مانند جشنواره ایل سنگسری و جشنواره‌های تئاتر، استعدادها و خلاقیت‌های قابل ‌توجهی وجود دارد.

وی با اشاره به دیدارهای خود با تعدادی از هنرمندان استان سمنان در این سفر اضافه کرد: شخصیت‌های قابل ‌توجه هنری در استان سمنان وجود دارد که به‌عنوان الگو در عرصه‌های کشوری و ترازهای ملی قابل اعتنا و اتکا هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکمیل شناخت و ارتباطات بهتر با اهالی فرهنگ و هنراستان سمنان را از جمله اهداف سفر خود به این استان برشمرد.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی