Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زلزله بامداد امروز در شهرستان میانه، وزیر صمت که برنامه های سفر خود به آذربایجان شرقی را لغو کرده است برای بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده به میانه می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پی وقوع زلزله بامداد امروز (۱۷ آبان) در شهرستان میانه، وزیر صمت که برنامه های سفر خود به آذربایجان شرقی را لغو کرده است برای بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده به میانه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رحمانی قرار است ضمن بررسی وضعیت خسارات احتمالی زلزله به واحدهای صنعتی و تولیدی و تجاری شهرستان میانه در جلسه ستاد بحران استان آذربایجان شرقی شرکت کند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان،‌زنجان و اردبیل احساس شده است.

به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۶۴ عرض شمالی و ۳۷.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.
هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس روز 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی رضا رحمانی رحمانی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

وزیر کشور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان دقایقی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی وزیر کشور با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل‌زده شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • کاهش ۴۸ درصدی ورودی آب سد آیدوغموش میانه
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد