Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:57:27 GMT

تهران ۶ نقطه خطرناک از لحاظ آلودگی صوتی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۳۱۷

تهران ۶ نقطه خطرناک از لحاظ آلودگی صوتی دارد

بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران شش نقطه از لحاظ آلودگی صوتی در مرحله خطرناک است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس اطلاعات منتشر شده از ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، شش نقطه در مرحله خطرناک است. ایستگاه همت، تهرانسر (گلها) شهید گمنام، آذری، میدان بهاران و میدان خراسان ایستگاه هایی هستند که شاخص آنها بالای ۷۰ و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۱ نقطه دارای شاخص آزاردهنده و ۶ نقطه نامناسب برای کودکان و بیماران است و از میان ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران تنها تنها دو نقطه وضعیت سالم و مناسب دارند که ایستگاه های گلبرگ و شهید محلاتی است.

ایستگاه محدوده های مرکزی شهر بیشتر از لحاظ آلودگی صوتی در وضعیت خطرناک، آزاردهنده و نامناسب برای کودکان و بیماران هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی تهران آلودگی صوتی سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، بارش باران که از عصر دیروز میهمان پایتخت نشینان شده منجر به ثابت بودن کیفیت هوا همچون روزهای گذشته شده بطوریکه شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۸۱ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد البته در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۷ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه‌ای از پایتخت ناسالم نیست.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۲۹ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق