Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، مصطفی کارخانه عصر پنج‌شنبه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال افزود: این پیروزی دلچسب را به تمامی هواداران والیبال ارومیه مدیریت باشگاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بابت حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هنوز اول راه هستیم و امید می‌رود مثل همیشه هواداران حمایت کنند و کمی حوصله به خرج دهند و صبور باشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این تیم قابلیت فنی بالایی دارد و از همین‌رو کمی نیاز به زمان داریم و من مطمئن هستم آینده خوبی در انتظار تیم والیبال ارومیه است.

«کارخانه» با بیان اینکه کسب پیروزی و سه امتیاز بازی در هفته سوم روحیه مضاعفی را به این تیم تزریق کرد، افزود: جهت انجام بازی هفته چهارم از اردکان راهی مریوان می‌شویم و باید اذعان کرد که بازی در مریوان و مقابل هواداران تیم راهیاب ملل بسیار سخت و دشوار است ولی شهرداری ارومیه برای کسب یک پیروزی دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز گذشته /پنجشنبه/ در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در خانه حریف با نتیجه سه بر یک مقابل تیم خاتم اردکان به برتری رسید و نخستین طعم پیروزی را چشید.

این دیدار که به مدت ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، با قضاوت علیرضا قریب در سالن آیت‌الله خاتمی (ره) شهر اردکان برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به حریف اردکانی خود واگذار کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر کشور روز یکشنبه آینده در شهر مریوان میهمان تیم راهیاب ملل این شهر است.

امسال پس از ۲ سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت مصطفی کارخانه در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه هدیه کرده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

برچسب‌ها اردکان لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه اردکان لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، موریس موتا پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفتگو می‌کند.پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب