Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@21:13:57 GMT

5 کشته و 100 مصدوم بر اثر زلزله در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۵۶۹

به گزارش صدای ایران، اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت زلزله در آذربایجان شرقی اظهار کرد: سحرگاه امروز ساعت ۲:۱۷:۰۳ در عمق ۱.۶ کیلومتری زمین زلزله‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتری در منطقه ترک آذربایجان شرقی (نزدیکی سراب و میانه) رخ داد.
وی افزود: این زلزله در استان‌های همجوار مانند اردبیل، زنجان و ایلام مشاهده شد و به محض وقوع زلزله امدادگران به مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجار ادامه داد: ارزیابی کامل هنوز تمام نشده و امکان دارد آمار مصدومان و یا کشته‌ها بیشتر از این تعداد باشد ولی پیش بینی می کنیم آمار سنگینی نداشته باشیم.
وی در پایان گفت: پس لرزه را در منطقه‌ای که زلزله رخ داده است، مناسب می دانیم و وقوع ۱۲ پس لرزه نشان از آن دارد که زلزله نهایی همان ۵.۹ ریشتر بوده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آذربایجان غربی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود