Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ دوم میرزایی ارشد نظامی ارتش در استان های آذریایجان و اردبیل گفت: در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز در مناطقی ازاستان آذربایجان شرقی بلافاصله پس از حادثه به تمامی فرماندهان منطقه اعلام شد که در آماده باش کامل قرار داشته باشند .

او افزود :گردان های بلیات تیپ های متحرک هجومی مراغه، میانه ، اردبیل ، سراب ، تبریز با تمامی تجهیزات در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تاکید کرد: پس از وقوع زلزله بلافاصله با مسئولین استانی ، رییس ستاد بحران ، استاندار ، معاون سیاسی و دیگر عزیزان تماس برقرار کردیم و آمادگی کامل ارتش را به این عزبزان اعلام کردیم .

امیر سرتیپ دوم میرزایی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۱ نزاجا افزود: در خال حاضر نیز تیم های پزشکی مراغه و تبریز در محل حادثه حضور دارند و به خدمت رسانی مشغول هستند .

ارشد نظامی ارتش در استان آذربایجان و اردبیل خاطر نشان کرد ؛چند فروند بالگرد هوانیروز نیز آماده هستند تا در صورت درخواست وارد عمل  شوند .

انتهای پیام/ب

آماده باش یگان های ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش زلزله تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند

ه گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان با کسب دو پیروزی مهم در هفته‌های اخیر، کمی از قعر جدول فاصله گرفت تا نسبت به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. آنها در اسفندماه موفق به کسب 8 امتیاز شدند تا به نوعی نسخه‌ نجات‌بخش خود را پیدا کنند.

این تیم در روز 2 اسفند توانست دست به کار بزرگی بزند و با حساب 2 بر 2 گل‌گهر را در سیرجان متوقف کند. سپس 9 اسفند با صنعت نفت آبادان در تهران به تساوی با نتیجه مشابه رسید. شاهکار رضا عنایتی و شاگردانش، کسب برتری 3 بر 2 در اصفهان و مقابل سپاهان بود. پیروزی بزرگی که روز 18 اسفند ثبت شد. این پایان کار نبود و آنها توانستند روز 23 اسفند، ملوان را در تهران زمین‌گیر کنند و سه امتیاز دیگر به جیب بزنند.

با اینکه خودروسازان در هفته پایانی مسابقات مقابل پرسپولیس با حساب 2 بر صفر مغلوب شد و با دست خالی، ورزشگاه آزادی را ترک کرد اما عنایتی و شاگردانش توانستند با کسب 8 امتیاز از مجموع 15 امتیاز ممکن در اسفندماه، با شرایط روحی خوب راهی تعطیلات نوروزی شوند.

نکته مهم اینجاست که پیکان از مرداد تا بهمن تنها 12 امتیاز داشت اما در اسفند توانست 8 امتیاز به داشته‌های خود اضافه کند و این روند تا پایان فصل، آنها را در میانه‌های جدول می‌نشاند.

دیگر خبرها

  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور